“Vaste plek voor de lekkerste steaks in het Oetztal”
Beoordeling van Restaurant Pizzeria Infang

Restaurant Pizzeria Infang
Geclassificeerd als nr. 1 van 20 Restaurants in Langenfeld
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het hoort bij de camping, maar is alles behalve een typisch campingrestaurant.

Een top tentje met een trendy Oostenrijkse sfeer, bijzonder vriendelijk personeel (zelfs voor Oostenrijkse begrippen) en een kleine kaart met waanzinnig lekkere gerechten.
Mijn favoriet: de filetsteak van “heimisch jungrind” smelt op de tong.

Ook de wijnkaart mag er zijn, met o.a. veel van de betere regionale wijnen.

Inmiddels is dit onze vaste plek geworden voor ons laatste diner als we in het Oetztal zijn.

Datum van bezoek: september 2019

8 september 2019 beoordeeld

Betaalbare zeer gevarieerde keuken. Gezellige sfeervolle inrichting, met goede vriendelijke bediening.
Kwaliteit op alle fronten, voor groot en klein.

Datum van bezoek: maart 2019
11 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is er zeeer lekker, goed gegeten.
Pizza is ook topkwaliteit..
Leuk terras.
Mooi interieur.
Kleine camping met vier sterren

Datum van bezoek: juli 2019
15 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Elk jaar bezoeken wij dit restaurant. Culinair inventief, vriendelijke en vlotte bediening. Een vaste waarde in Längenfeld.

Datum van bezoek: maart 2019
21 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant zit bij een camping. Je verwacht niet dat er zo'n goed restaurant bij een camping zit. Het eten is echt super lekker. Personeel is vriendelijk. Prijs is iets hoger dan de Oostenrijkse standaard. Reserveren noodzakelijk.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Restaurant Pizzeria Infang bekeken, bekeken ook

In Restaurant Pizzeria Infang geweest? Deel je ervaringen!