“Top verblijf!”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Valkenswaard, Nederland
1 beoordeling
“Top verblijf!”
Beoordeeld op 18 juni 2018 voor een verblijf in juni 2018

Super appartementen met vriendelijke gastvrouw Maryna. Gratis gebruik van sauna en wirlpool en een mooi zwembad met apart kinderbad. Voor de kleintjes is er ook nog een kleine speeltuin. Vanuit het appartement zit je vrijwel direct aan het Luganomeer. Langs het meer kun je lekker wandelen naar Ponte Tresa.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
18 jun 2018
Hi Jessica,
we are very happy for your review, we are trying to do the best working as hard as possible to make our clinets holidays their best experience. We are glad to have met you and your family. Always here to receive you.

Best regards and thanks again
Yachting Residence
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren