Beoordeeld op 19 mei 2019

Het is een heel kleine B&B maar heel speciale kamers in een heel oud gebouw. De kamers zijn allemaal heel speciaal en tof. Het is ook heel proper. Maar het belangrijkste is de eigenares. Ze is super vriendelijk en helpt de gasten met het kiezen van restaurants, uitstappen en beantwoord alle mogelijke vragen. Ze geeft een heel verzorgt ontbijt met allemaal zelfgemaakte lekkernijen. Het is een aanrader voor iedereen

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 11 november 2018 via mobiele applicatie

Je wordt zeer vriendelijk ontvangen door de eigenares. We hadden een comfortkamer geboekt maar savonds bleek onze lavabo verstopt te zitten.zonder dralen gaf ze ons een upgrade zonder meerkost aan.mooie geste.door de inrichting van de kamers en de ontbijtkamer voel je je terug 100 jaar in de tijd gekatapulteerd.het straalt charme uit. Je krijgt bij het ontbijt geen vleeswaren geserveerd maar dat wordt goedgemaakt door de overheerlijke zelfgemaakte confituren.als je eens iets anders wil dan de moderne strakke woningen van nu is dit beslist een aanrader.de eigenares geeft u ook op verschillende vlakken nuttige info over de streek. Aanrader!

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 14 april 2018

Mooie themakamer,les oiseaux,ingericht met retro meubelen.ruime badkamer ,leuk bad.De ontbijtruimte brengt je terug naar de tijd van toen: mooi porselein,gesteven tafelkleed,zilveren koffiepot,veel snuisterijen.verschillende soorten brood,eitjes,veel soorten zelfgemaakte confituur,uitstekend adresje voor vegetariers.Leuk.

Datum van verblijf: april 2018
Brigitte M, Propriétaire van Le Petit Chapitre Chimay, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2018

Wat een complimenten!
Heel erg bedankt, ik ben heel blij dat je het leuk hebt gehad in mijn huis
Ik kondig je geluk aan

Beoordeeld op 10 september 2017

Allesbehalve een B&B met allemaal dezelfde strakke kamers, in de plaats daarvan een rustieke, krakende trap met kamers in een thema. De kat begroet je al bij aankomst aan het huis, aan de achterkant van de centrale kerk. De uitbaters hebben ongetwijfeld heel wat plezier gemaakt bij het inrichten van hun B&B, en als je er voor bent, is het gewoon heel leuk gedaan. We hadden zelf de "blauwe kamer". 's Morgens een keurig en volledig ontbijt.

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Brigitte M, Propriétaire van Le Petit Chapitre Chimay, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2018

Heel erg bedankt voor je leuke reactie
Simon de kat wacht op je voor een toekomstig bezoek aan Chimay!

Beoordeeld op 24 augustus 2017 via mobiele applicatie

Onvoorstelbaar ophoping van prulariante. Tapijt in de badkamer en het wc. Door de allom aanwezigheid van tapijt zou ik niet uitkiezen als je allergische bent. Het ontbijt is wel goed en volledig. Pluspunt zeer leuke huisvrouw.

Datum van verblijf: augustus 2017
lepetitchapitre, Propriétaire van Le Petit Chapitre Chimay, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2017

Ik dank u heel erg voor uw mening dat u de tijd heeft genomen om u te schrijven
Ik zou een live dialoog hebben gewaardeerd, het zou vriendelijker en eerlijk zijn geweest, het huis verlaten dat je geen opmerkingen hebt gemaakt, ik ben erg teleurgesteld
Voor info ... als een kamer met een tapijt u niet past, weet dat deze schoon is!
Het huis heeft ook kamers met parketvloer waar je het kan vragen
Ik adviseer u niet om naar Engeland of Schotland te reizen, want overal in pubs, restaurants, hotels en B & Bs is tapijt overal, niet alle Engeland is Vies en purulent zoals u zo goed zegt
Gelukkig kun je het ontbijt ontbijten
Goed einde van de zomer