“Schitterende locatie, uitstekend restaurant”
Beoordeling van The Forge Restaurant

The Forge Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 44 Restaurants in Casares
Keukens: Internationaal
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
30 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

The Forge is gelegen op de weg van de AP7 ten hoogte van de Finca Cortesin op weg naar Casares op ongeveer 9km afstand, een 4km voor Casares, aan de rechterkant in een scherpe bocht.
Het restaurant zit in een oude finca die vroeger dienst deed als hoefsmederij, vandaar de naam. Het restaurant wordt uitgebaat door een ouder koppen Britten, verder is be bezetting sterk internationaal.
Dat is de menukaart ook met een tiental voorgerechten en iets meer hoofdgerechten en een mooie dessertkeuze. Er is echt voor elk wat wils en zéér gevarieerd en geïnspireerd door de keuken van meerdere landen.
Alles wat we gegeten hebben was top en vrij grote porties. Wij zouden bijvoorbeeld een voorgerecht en een hoofdgerecht te veel vinden. Het was echt super en er viel totaal niets op te merken. De bediening is zéér vriendelijk.
Wel alleen lunch. Een absolute aanrader.

Datum van bezoek: november 2018

4 juni 2018 beoordeeld

we kwamen hier als tip van de eigenaren van onze bed and breakfast Kia Ora. Zeer goede plek, wederom mooi terras en heerlijke wijn. Goed eten, probeer de tajine....

Datum van bezoek: mei 2018
9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke ontvangst met drankjes en hapjes. We hadden geen reservering daarom half uurtje gewacht. Zeer de moeite waard! Sfeervol terras, heerlijk eten en persoonlijke, gezellige bediening. Al met al een geslaagde avond. Wij komen terug!

Datum van bezoek: augustus 2017
6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen per ongeluk hier terecht en zijn aangenaam verrast door de gezellige, knusse groene locatie. Heerlijk klein terras met persoonlijke vriendelijke bediening. Het eten was verrukkelijk! Wij zouden dit restaurant van harte aanbevelen!

Datum van bezoek: augustus 2017
30 mei 2014 beoordeeld

boven in de heuvels dichtbij casares ligt een verscholen diamant.......De ontvangst is meer dan top en de behuizing van dit restaurant is sprookjesachtig , verwacht geen over de top locatie maar alles is verzorgd en romantisch.....Het eten wordt met liefde klaargemaakt door de engelse eigenaar/kok en zijn vrouw is een gastvrouw met een 10 +.....

Datum van bezoek: mei 2014
    • Sfeer

Reizigers die The Forge Restaurant bekeken, bekeken ook

In The Forge Restaurant geweest? Deel je ervaringen!