TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 4 van 44 Restaurants in Casares
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld

Voor wie veel en goed wil eten voor een zeer voordelige prijs moet je zeker
daar eens langs gaan zeker een aanrader !

Datum van bezoek: september 2019

12 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi uitzicht, keurig sfeervol ingericht en netjes verzorgd. Attente vlotte bediening ook Engelstalig. Heerlijke traditioneel Spaanse gerechten. Lunchmenu voor- en hoofdgerecht €14.

Datum van bezoek: februari 2019
31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via ons contact vh appartement hier naar toe gereden via de MA8300. Je komt lang verschillende restaurants, prachtige weg richting Casares.
Hier gaan eten en het is uitstekend. Vers gekookt, lieftallige bediening, kaart stond zelfs in Nederlands omdat ze een schoonzus heeft uit ons landje en die heeft het vertaald. De eenvoud, prachtig, met zorg bereid en het is gewoon lekker eten voor een eerlijke prijs. Absolute aanrader.

Datum van bezoek: juli 2017
22 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurant met liefde voor lekker eten. Bij toeval kwamen we hier terecht omdat in de informatie op Tripadvisor wordt aangegeven dat het maar tot 16.00 uur open is. Stoofpotje van hert en lamsschouder zijn echte aanraders. De kinderen hebben heerlijk kip gegeten. Dus lekkere Spaanse gerechten die je niet overal op de kaart vindt.

Datum van bezoek: augustus 2016
28 augustus 2014 beoordeeld

Wij hebben heerlijk gegeten in dit familie restaurant, de specialiteit is o.a. Stoofpotje van geitenvlees, deze is heerlijk. Ook de entrecote is een aanrader, een zeer mals en groot stuk vlees. Bediening super vriendelijk, even als het prijsniveau. Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2014
    • Sfeer

Reizigers die Venta Victoria bekeken, bekeken ook

Casares, Costa del Sol
Casares, Costa del Sol

In Venta Victoria geweest? Deel je ervaringen!