“Bevestiging van al uitstekende vroegere ervaringen”
Beoordeling van Arroyo Hondo

Arroyo Hondo
Geclassificeerd als nr. 2 van 44 Restaurants in Casares
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
3 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijna onmiddellijk na de sluiting in januari hebben we met een vriendin opnieuw een bezoek gebracht aan het aangename Arroyo Hondo. Eén klein minpuntje: het was er - zeker bij aankomst - vrij koud. En wij houden niet echt van de jazzy achtergrondmuziek maar dat is een kwestie van smaken.
Verder niets dan lof voor zowel het eten, de bediening, de vriendelijkheid, gewoon voor alles. We namen alle drie verschillende gerechten, zowel als voorgerecht als qua hoofdgerecht. En alles kwam perfect getimed netjes samen aan tafel, perfect op temperatuur, perfect gegaard en bereid.
Voor dit gastronomisch niveau is het restaurant zeer vriendelijk geprijsd.
Verder een mooie wijnkaart met enkele uitstekende en toch betaalbare wijnen.
Absolute top met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: februari 2019

24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze week tweemaal geluncht in dit restaurant op het heerlijke schaduwrijke terras. Zeer vriendelijke bediening. We hebben één keer het drie-gangen menu del día gegeten. Fantastische gerechten met een Oosterse twist. De andere dag à la carte. Een echte aanrader, zeker voor liefhebbers van de Thaise keuken. Reserveren is aan te raden.

Datum van bezoek: juni 2018
20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit bezoek bevestigde al het goede dat we al wisten van Arroyo Hondo. De kaart is echt uitgebreid en daarenboven komen de kelners nog de specials of the day voorstellen. Alles was superlekker en de bediening is super.
Schitterend driegangenmenu met een vrij dure fles wijn erbij , gratis pousse café erna tegen 55 euro op is meer dan schitterend qua priks-kwaliteit!

Datum van bezoek: mei 2018
7 mei 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijke bediening, mooi terras, een verrassende menukaart, heel lekker eten. De moeite waard!

Datum van bezoek: mei 2018
20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten en drinken met een goede bediening. Alles wordt goed uitgelegd. Meertalig dus geen gedoe. Het is een stukje rijden maar zeker de moeite waard. Top klasse eten voor een goede prijs.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Arroyo Hondo bekeken, bekeken ook

In Arroyo Hondo geweest? Deel je ervaringen!