“Verjaardags Lunch Jean 84 jaar ”
Beoordeling van Venta Garcia

Venta Garcia
Geclassificeerd als nr. 6 van 44 Restaurants in Casares
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke plek om even lekker te relaxen. Waar je begint in de Lounce chill out bar waarna je lekker aan tafel gaat en kan genieten van een Menu del dia overdag of savonds uitgebreid van de kaart kan bestellen. Zelfs nog specials van de dag. Jammer dat ze geen slaapplaats aanbieden
Mocht je een taxi nodig hebben bellen ze die voor je en houden ze de deur voor je open, en in geval van geen taxi te krijgen brengt de eigenaar je naar huis

Datum van bezoek: juli 2018

23 juli 2018 beoordeeld

Gezellig terras , goeie cocktails en lekker eten . Eerst een cocktail gedronken op een mooi terras en daarna de menu del dia gegeten. Verzorgde borden en smaakvol eten. Zijn er ondertussen al verschillende keren weer geweest ook voor een lunch.

Datum van bezoek: juni 2018
20 april 2018 beoordeeld

Vroeger kwamen we er regelmatig maar nadat we hier lang niet waren geweest weer eens naar toegegaan. Hadden we beter niet kunnen doen. Men was ongeïnteresseerd en het voedsel was erg voorgeprogrammeerd. Natuurlijk de prijzen zijn erg laag maar daarom kan er wel wat liefde in een gerecht zitten, en dat was vroeger zeker het geval. Er was ook een bruiloftsfeest wellicht was dat de reden dat het aanzienlijk minder was dan in het verleden. Wij zijn in ieder geval genezen en zullen hier niet meer komen.

Datum van bezoek: april 2018
2 oktober 2017 beoordeeld

Zo moet het. Geweldige sfeer creëren in een trendy omgeving met een losse sfeer en dan ook nog lekker eten en drinken erbij. Meer moet dat zijn.
En dat dan ook nog voor de helft van de prijs dat we betalen in België
Eén klein minpuntje: Papieren servetten ipv stoffen vonden wij spijtig in zo een sfeervolle klasse tent.

Datum van bezoek: september 2017
3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als laatste van de drie Venta's aan de MA8300 gegeten bij García , ons laatste avondje in Andalusië . Qua entourage is dit echt de mooiste, prachtig gelegen tegen de bergen en het restaurant is heel sfeervol opgebouwd. Heerlijk borrelen en goed eten. Voorgerecht garnalen, specialty, perfect, de zalm iets minder, hoofdgerecht zwaardvis, kip, geit(specialty) en kabeljauw , alles was prima, we hebben een prima avond gehad en genoten, de service hier is uitstekend.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Venta Garcia bekeken, bekeken ook

In Venta Garcia geweest? Deel je ervaringen!