“Verzorgd en lekker”
Beoordeling van Venta Garcia

Venta Garcia
Geclassificeerd als nr. 6 van 44 Restaurants in Casares
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
23 juli 2018 beoordeeld

Gezellig terras , goeie cocktails en lekker eten . Eerst een cocktail gedronken op een mooi terras en daarna de menu del dia gegeten. Verzorgde borden en smaakvol eten. Zijn er ondertussen al verschillende keren weer geweest ook voor een lunch.

Datum van bezoek: juni 2018

20 april 2018 beoordeeld

Vroeger kwamen we er regelmatig maar nadat we hier lang niet waren geweest weer eens naar toegegaan. Hadden we beter niet kunnen doen. Men was ongeïnteresseerd en het voedsel was erg voorgeprogrammeerd. Natuurlijk de prijzen zijn erg laag maar daarom kan er wel wat liefde in een gerecht zitten, en dat was vroeger zeker het geval. Er was ook een bruiloftsfeest wellicht was dat de reden dat het aanzienlijk minder was dan in het verleden. Wij zijn in ieder geval genezen en zullen hier niet meer komen.

Datum van bezoek: april 2018
2 oktober 2017 beoordeeld

Zo moet het. Geweldige sfeer creëren in een trendy omgeving met een losse sfeer en dan ook nog lekker eten en drinken erbij. Meer moet dat zijn.
En dat dan ook nog voor de helft van de prijs dat we betalen in België
Eén klein minpuntje: Papieren servetten ipv stoffen vonden wij spijtig in zo een sfeervolle klasse tent.

Datum van bezoek: september 2017
3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als laatste van de drie Venta's aan de MA8300 gegeten bij García , ons laatste avondje in Andalusië . Qua entourage is dit echt de mooiste, prachtig gelegen tegen de bergen en het restaurant is heel sfeervol opgebouwd. Heerlijk borrelen en goed eten. Voorgerecht garnalen, specialty, perfect, de zalm iets minder, hoofdgerecht zwaardvis, kip, geit(specialty) en kabeljauw , alles was prima, we hebben een prima avond gehad en genoten, de service hier is uitstekend.

Datum van bezoek: augustus 2017
20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zochten een restaurantje maar de entree was al adembenemend.. de cava met wodka en passievrucht zette de toon. Top bediening fijne sfeer en nogmaals prachtig uitzicht. Niet goedkoop maar zeker moeite waard

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Venta Garcia bekeken, bekeken ook

In Venta Garcia geweest? Deel je ervaringen!