Ristorante La Gallina - Villa Sparina Resort
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
14 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig etablissement. Zeer verzorgde gerechten vielen ons te beurt en deze gelegenheid is ook uiterst geschikt voor business events

Datum van bezoek: september 2018

27 juli 2015 beoordeeld

Midden in de wijnbouw, eigen wijn, prachtige locatie met een uitstekend restaurant is een absolute must als je van Italië houd. Het personeel is goed getraind en heel beleefd. Het restaurant is uitstekend met terras dat uitzicht geeft om de wijnvelden die ca 100 ha bedragen. Er is airco op alle kamers, lager gelegen zwembad waar je in alle rust kan genieten. Voor ons een echte aanrader.Indien ik een minpunt moet aanhalen is dat het diner pas om 19u30 kan en dat is vrij laat, het loopt dan meestal uit tot 22u of later en vermits je midden in het domein zit blijft er niets andes over dan gaan slapen met een volle maag.

Datum van bezoek: juli 2015
17 juli 2015 beoordeeld

We hebben er enkele keren gedineerd en werden telkens zeer vriendelijk ontvangen en bediend! Het personeel geeft het beste van zichzelf. Het eten is zeer lekker maar niettemin te prijzig voor het geserveerde! De locatie heeft een prachtig zicht over uitgestrekte wijngaarden en beschikt over een zeer leuk terras!

Datum van bezoek: juli 2015
10 juni 2015 beoordeeld

Wij hadden een e-mail gestuurd naar het hotel, want wij wilden iets speciaals hebben tijdens het diner. Wij kregen de mooiste tafel en het eten was heel bijzonder. Heel aardige bediening.

Datum van bezoek: juni 2015
15 augustus 2014 beoordeeld

Diner verrassend, puur, heel erg goed. 7 keer ontzettend genoten. Professioneel personeel! De wijnen fantastisch.

Datum van bezoek: augustus 2014

Reizigers die Ristorante La Gallina - Villa Sparina Resort bekeken, bekeken ook

Serravalle Scrivia, Province of Alessandria

Serravalle Scrivia, Province of Alessandria
Gavi, Province of Alessandria

In Ristorante La Gallina - Villa Sparina Resort geweest? Deel je ervaringen!