Hotel De Schout(Denekamp)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
Hotel De Kroon(Oldenzaal)
  • Restaurant
Relais & Châteaux
Orbitz.com
  • Zwembad
28 mei 2018 beoordeeld

Kamer was gedateerd en de vloerbedekking was vies en je kon precies zien waar het vorige meubilair heeft gestaan.
In de badkamer was de wastafel van ouderdom gebarsten en zag er niet uit.
Bij het ontbijt wat tot 10.30 duurde was om 10.10 uur het spek bij het roerbakei op maar werd niet meer aangevuld omdat het wel 20 min. duurde voor het klaar zou zijn.
Al met al een slechte ervaring bij een Fletcher hotel.
Wij hebben al merdere Fletcher hotels bezocht maar dit nog nooit mee gemaakt.
In dit hotel zullen wij dan ook niet meer boeken.

26 mei 2018 beoordeeld

Ja zeker, de accomodatie is een beetje gedateerd. Maar dit vervalt in het niets bij de vriendelijke en efficiënte staff, evenals, zoals in ons geval, de uitstekende 3-gangen diners! Schitterend weersomstandigheden vragen een drankje op het terras met een uitstekende en vlugge bediening. Enig minpuntje: de isolatie tussen gang en kamers.

22 mei 2018 beoordeeld

mooie eetzaal, uitstekend ontbijt.
kamers en badkamer sterk verouderd;
matrassen zijn oud en aan vervanging toe.
Directe omgeving is mooi. Loop ook eens rond in het Landgoed Singraven. Begin daarvoor met een kijkje achter het hotel.
Hotel biedt uitgaanstips en in een map ook wandel en fietsroutes. Let op: doordat de fietsknooppunten wijzigen, zijn deze soms wel wat veranderd.

16 mei 2018 beoordeeld

Lobby en eetgelegenheid ziet er keurig uit maar de kamer en badkamer is erg verouderd. Matrassen zijn prima. De fietsenstalling zit in de kelder met een flinke afdaling/helling. Tegenwoordig hebben veel mensen een elektrische fiets en die zijn vrij zwaar. Het is pittig om die de helling op te duwen. Voor een extra handdoek moet je € 1.50 betalen, dat vindt ik een beetje jammer. Personeel is vriendelijk.

10 mei 2018 beoordeeld

Wij (ouder echtpaar) verbleven hier voor een "kort" 3 daags verblijf.
Er waren erg veel negatieve waarderingen toen wij deze accommodatie tegen kwamen, en toch boekten wij voor deze plek.
Hoe de gasten zo negatief kunnen zijn is voor ons een raadsel. Wij hebben het hier reuze naar onze zin gehad.
We hadden kamer 001, omdat we wat moeilijker ter been zijn, wat de dame aan de balie op afstand reeds had waar genomen, had ze reeds de geplande kamer al gewisseld voor de 001. gewoon geweldig.
Dan de plek: erg mooi gelegen, als we de wat drukke weg aan de voorzijde voor lief nemen, waar we 's nachts overigens geen last van hadden, alleen overdag als je op het mooie terras een drankje ging drinken of in de vroege avond je diner ging nuttigen
zou je het drukke verkeer als onprettig kunnen ervaren.
Het erg vriendelijke personeel verdient ook een pluim, niets was hun teveel, met de dame aan de balie een dubbele pluim.
Verder hebben we goed, op een goed bed, geslapen en als laatste punt kunnen we ook voor de keuken alleen maar een goede beoordeling achter laten.
Ervaar nu zelf maar wie er nu een juist beeld schetst van deze Fletscher plek.
Wij gaan zeker nog eens terug voor b.v. een weekeinde.

Kamertip: trek je niets aan van al die negatieve reacties!!