“Top restaurant aan de golfbaan”
Beoordeling van Il Pozzo

Il Pozzo
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Windhagen
14 september 2019 beoordeeld

Waanzinnig Italiaans restaurant met top kok. Geweldige gerechten met heerlijke bijpassende wijnen. Een culinair Italiaans hoogstandje voor zeer betaalbare prijzen.

Datum van bezoek: september 2019

3 januari 2019 beoordeeld

Onverwachts met een groep van 10 personen op vrijdagavond 14 december 2018 gaan eten. We werden vriendelijk ontvangen en er werd een prachtige tafel voor ons gemaakt. Zeer sfeervol ingericht restaurant met heerlijk eten. Fantastische avond gehad.

Datum van bezoek: december 2018
9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een overnachting in het nabij gelegen hotel hier uitgekomen voor de lunch. Lekker eten en vlotte bediening. Mooi uiticht op de golfbaan. Prima keuze om wat te eten en te drinken. Zeker in de september zon waar wij nog van konden genieten.

Datum van bezoek: september 2018
3 november 2017 beoordeeld

We waren op 20-21-22.09 in Dormero vlakbij (ons favoriet wellnesshotel ) maar om 's avonds te eten verkozen we weeral dit goed restaurant; Best vooraf reserveren want op vrijdag- en zaterdagavond is dit aangeraden. De keuken is zo goed dat mensen wel 30 min willen wachten of soms meer om een tafel te krijgen. Heel goede kwaliteit en niet duur. De sfeer is gemoedeliik en het interieur is netjes maar niet hip maar dat hoeft echt niet.Mensen van middelbare leeftijd, ouderen al of niet in groep, jonge mensen : allen weten de lekkere keuken te waarderen. Hun weekgerechten zijn ook een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2017
5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met uitzicht op de golfbaan is deze Italiaan zeker een bezoek waard. De gerechten zijn er voortreffelijk en de ambiance is dito.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Il Pozzo bekeken, bekeken ook

Vettelschoss, Rijnland-Palts

In Il Pozzo geweest? Deel je ervaringen!