TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Mijn zusje (27) en ik (28) hebben enorm genoten van het weekendje in dit hotel samen met onze vader, die dit van ons cadeau kreeg voor zijn 60ste verjaardag. Het eten is lekker en er is genoeg keuze. Wij hadden een prima 2 persoons kamer en mijn vader een 1 persoons. Prijs kwaliteit is goed. Er was een avond een zanger in het hotel, wat erg gezellig was. De bediening is vriendelijk en doet het goed, bedankt! De omgeving is mooi. We houden van wijn, lekker eten en gezelligheid, dat hebben we daar zeker gevonden. Aanrader!

Beoordeeld op 4 september 2019

Een hotel zoals je vaak ziet in Duitsland, beetje gedateerd maar wij hadden een prima kamer met klein balkon aan de achterzijde van het hotel. Onze medereizigers hadden een kamer aan de voorkant en zij hadden wel veel geluidsoverlast van met name het verkeer. Bed was klein en laag. Kamer prima, badkamer redelijk met kleine douche met gordijn en kapotte stang waar douchekop aan hing. Het eten vonden wij goed. Het eten is in buffetvorm. Er was voldoende keus en er werd voldoende aangevuld. Terwijl wij lekker hadden gegeten, zaten er mensen naast ons te klagen over het eten. Voor ons niet te begrijpen. De bediening was uiterst vriendelijk. Wij hadden een all inclusive boeking. De prijs die wordt berekend voor een overnachting, ontbijt, lunchpakket, diner en drankjes vanaf 17.00 uur is ook niet die van een 4 sterren hotel.

Kamertip: Boek een kamer met balkon/aan de achterzijde
Beoordeeld op 2 september 2019

Eerste nacht alleen met partner, daarna twee nachten met vijf familieleden erbij. Eerste nacht was werkelijk vreselijk met alleen maar lallende, rokende (verboden) en kotsende kerels in de kamers en op het gezamenlijke balkon naast ons. Na klacht werd meegedeeld dat je dan in september en oktober niet moet komen omdat dan bijna iedereeen teveel drinkt en lalt. Tweede nacht tot twee uur veel lawaai op de binnenplaats waar gewoon tientallen kamers aan grenzen. Karig ontbijt, met alleen op zaterdagochtend een croissantje. Daarna was de machine stuk??.. Dinerbuffet wordt niet goed aangevuld, dus als je er niet om zes uur bij bent, loop je veel aanbod mis. Ik laat in het midden of dat erg is.
De bedden zijn niet geweldig, de badkamer is oud en aan vervanging toe.
Ik ben net terug van een lang weekend, ben bekaf, heb niet lekker gegeten en was toch veel geld kwijt. Nooit meer!

Kamertip: Niet gaan.
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 1 september 2019

Prijs kwaliteit prima. Ontbijt ook goed,voldoende dingen aanwezig. Avond eten ook goed in de verhouding van de prijs.
Ook bij vertrek keurig de rekening, met de bonnen van de drankjes appart, zodat ik het kon nakijken. Klopte allemaal. Prima dagen gehad, en vriendelijk personeel. Vorig jaar ook hier in de zelfde periode geweest, en toen ook met afrekenen op dezelfde manier.
Verder badkamer en kamer goed schoon. Wij zijn zeer tevreden, en komen zeker terug

Beoordeeld op 14 augustus 2019

Hotel met veel contrasten:
Personeel: sommige vriendelijk/ maar anderen dan weer zeer onvriendelijk en niet klant gericht.
Eten: diner: veel maar veel eentonig . ontbijt: simpel, fruitsap op?? vliegen.... lunchpakket: zelf te maken in een heel klein papieren zakje om te vullen. scheurde direct.
Dagelijks onderhoud: vluchtig om 15u00.
Jammer dat je niet voor het ontbijt kunt fitnessen of zwemmen. In de hotelregels staat er vermeld wanneer zwembad en sauna open zijn. Fitness niet, met als gevolg dt ik voor een gesloten deur stond. Hierbij vroeg ik om te fitnessen maar werd bijna letterlijk naar mijn kamer gezonden met de vermelding dat deze dicht was volgens de regels.
heb dan gevraagd waar dat stond...... Stond dus nergens. Antwoord: Is regel dat deze gesloten is en werd eigenlijk naar mijn kamer gezonden. Waw vriendelijk.
Sauna aanwezig maar altijd uit.
Neem aub geen kamer aan de voorkant: ligt aan hoofdweg veel lawaai /achterkant aan de rivier wel goed.
Daarom voor mij maar een 5 op 10 wat nog gul is.

Kamertip: achterkant aan het water
Datum van verblijf: augustus 2019