“heerlijk buiten zitten”
Beoordeling van Snack Bar O Professor

Snack Bar O Professor
Geclassificeerd als nr. 3 van 29 Restaurants in Santa Cruz
29 juni 2017 beoordeeld

Heerlijke lunch gehad, omelet met garnalen met sla en patat. Zeer uitgebreid. en erg smakelijk Stoelen zaten ook goed Bediening was prima.Vriendelijke bediening. Het restaurant is gelegen op een pleintje, waar meerdere restaurants aanzitten.

4 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat nr. 1 Petisco vol zat (daar hebben we wel voor morgen gereserveerd) zijn we naar de Professor gegaan. Hier het lekkerste knoflookbrood tot nu toe gegeten. Helaas waren de gegrilde limpets te taai. De degenvis smaakte redelijk maar met de cocktailsaus uit een potje beneden het verwachte nivo. Bediening was snel maar niet altijd even vriendelijk. Jammer... ! Toen ik terug kwam bij Petisco om daar de reservering te maken voor morgen kreeg ik een vriendelijke hand en dank je wel! Tot morgen.. Ben benieuwd of de verwachtingen uitkomen.

23 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag in Sta Cruz gestopt voor lunch en terechtgekomen bij O Professor. Geen snackbar, maar eerder restaurant. Supervriendelijke bediening. Caldeirada voor 2 besteld. We mochten zelf de vis kiezen uit de verse vistoog. De stoofpot werd vers bereid, moesten er wel een tijdje op wachten, maar dat was het wachten meer dan waard. We kregen een megagrote aardewerk stoofpot met verse vis waaronder tonijn en nog 2 andere lokale vissen. Overheerlijk!! Dit was veruit de beste maaltijd die we in Madeira hebben gegeten! Restaurant was sober, maar netjes ingericht, comfortabele stoelen en gezellig terras. Een dikke pluim voor O Professor en haar perfecte service!

6 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker, goede service maar idd jammer van de 2 tv's. Maar na opmerking tv uit en mooie muziek op. Vriendelijke mensen.

2 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na wat slenteren door Santa Cruz, kwamen we terecht op het terras van O Professor. We hebben een heerlijke lunch gegeten. Alle ingrediënten waren vers. Aardige bediening en de kosten voor Nederlandse begrippen heel laag.

Reizigers die Snack Bar O Professor bekeken, bekeken ook

In Snack Bar O Professor geweest? Deel je ervaringen!