Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 171
Booking.comUS$ 175
PricelineUS$ 175
eDreamsUS$ 175
Orbitz.comUS$ 171
HurbUS$ 177
Beoordeeld op 4 maart 2019

Dt zeer mooi en perfect gelegen hotel met al de charmes van honderden jaren geleden brengen u in een perfecte stemming om de omgeving te ontdekken. Voor ons een moment om niet meer te vergeten. Doen en niet wachten is de boodschap

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 oktober 2018

we verbleven in het hotel in de week van 15 augustus, het was erg warm maar de airco werkte niet! prachtige tuin met zwembad. Bediening aan het zwembad kon wel wat rapper, te weinig personeel. Grote parking. Mooie ruime kamer, maar erg veel muggen. Omgeving is prachtig en Cherasco is een erg rustig stadje. Ontbijt viel mee, restaurant lekker maar duur. Vanwege de defecte airco kregen we een fles wijn en éénmaal gratis drankjes aan het zwembad.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 20 augustus 2018

Het hotel bevind zich in een oud klooster met een rijke geschiedenis. De authenticiteit is zeer goed bewaard, alhoewel alle modern comfort aanwezig is. Het zwembad is niet groot maar perfect als verfrissing na een dagje stappen. Het restaurant is goed.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 31 augustus 2016 via mobiele applicatie

Mooi hotel op bijzondere plek. Gewoon mooie kamer. Niet al te groot. Keurige badkamer. Niets op aan te merken. We waren er eind augustus en het leek dood stil. We hadden gelezen dat er een 2 sterren restaurant in hetzelfde pand zat. Receptionist zei ook dat hij evt tafel voor ons kon reserveren. Maar we hebben dat hele restaurant niet kunnen vinden. Wel 2 grote ongezellige zeer formele zalen waar eettafels stonden. Maar zag er overdag absoluut niet aantrekkelijk uit. Het restaurant moet er wel zijn want het menu hing in de lift. Maar was ook niet erg omdat we in het overigens uitgestorven stadje heerlijk hebben gegeten. Mooie plek, mooi stadje, nette kamer, niets op aan te merken.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 27 juli 2015

Mooi en prachtig hotel in een oud klooster. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. De kamers zijn ruim en voorzien van alle comfort. De badkamer was super. Wij hadden minder geluk want 's avonds was er een trouwfeest en daarom er was geen plaats in het restaurant (dat we graag hadden geprobeerd omwille van zijn 2 Michelin sterren). We hebben wel genoten van het vuurwerk. In de buurt zijn een aantal goede restaurants en het dorpje zelf is mooi om door te wandelen.

Kamertip: vraag vooraf of er een trouwfeest zal plaatsvinden. Op het gelijkvloers hebben de kamers een terrasje.
Datum van verblijf: juli 2015