“rustig verblijf in aangename omgeving”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

ankmoer
Amsterdam, Nederland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“rustig verblijf in aangename omgeving”
Beoordeeld op 12 juli 2016 voor een verblijf in Juni, 2016
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

woning biedt ruime mogelijkheden voor een ontspannen wandel- of fietsvakantie in een aangename en rustige omgeving.

Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
3 aug 2016
Geachte meneer Kok,
Bedankt voor u reactie, wij voelen ons vereerd om u in ons vakantiehuis te hebben mogen verwelkomen. Wij zouden blij zijn om uw nog eens terug in ons huis te zien!
Familie Wüst
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Nacht
Week
Maand
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren