9 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel gelegen aan Loch Lomond. Zeer mooi park.
Groot aantal kamers, wij hadden een zeer grote kamer met een een grote badkamer.
In dit hotel hebben we typisch schots gegeten. Niet zo lekker.
Vriendelijk en gedienstig personeel

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
CameronHouseLL, General Manager van Cameron House on Loch Lomond, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 december 2017

Dear chantal m,

Thank you for taking the time to post a review.
I am pleased you have had an enjoyable stay, we look forward to welcoming you back in the future.

Kind Regards,

Craig Paton
General Manager

21 oktober 2016 beoordeeld

Cameron House ligt op een van de mooiste plekken van Schotland. Het hotel zelf is uitstekend. Het ontbijt is geweldig, de bar en het restaurant ook.

Het hotel heeft een mooi zwembad met een leuke glijbaan en een midget golf. Voor kinderen is er ook nog een creche. Die hoeven zich dus echt niet te vervelen. Je moet 16 jaar zijn om de gym in te mogen.

De familiekamers zijn niet heel groot, maar ze hebben een kleine - leuke - ruimte met een stapelbed.

De whiskey suites zijn nog iets mooier, luxer, alleen niet zo geschikt met een familie, omdat je dan een slaapbank moet gebruiken. En die was niet erg comfortabel.

De bediening in de bar kan wel beter. Het ging niet erg snel, zeker niet als het druk werd. Ik geloof dat er enorm veel stagairs zijn waardoor de orders wel eens mis gingen. Overigens loste het personeel dat wel goed op.

Maar: al met al weer een geweldige tijd gehad in Cameron House.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
30 juli 2016 beoordeeld

Verbluffende setting met een meer dan stijlvol onthaal. Rijkelijk afgewerkte kamers en ruimtes. Wij hadden drie kamers die alle even mooi waren. Technisch echter was er hier en daar een te kort: één kamer waar airco niet werkte, zelfs na gemeld te hebben, en in de tweede werkte de nachtverlichting niet. Maar zeker een aanrader voor allen die hier kunnen komen. Wij keren terug, met meer tijd!

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
CameronHouseLL, General Manager van Cameron House on Loch Lomond, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2016

Dear Guest

Thank you for choosing to stay at Cameron House and for taking the time to complete a review – I greatly appreciate your feedback.

We take great pride in ensuring your guests experience the very best of hospitality at Cameron House and I am so glad that you have left with such positive memories. We do hope we will have the pleasure of welcoming you back at some point in the future.

Thank you again for your comments

Kind Regards

Andy Roger
Resort Director

4 juli 2016 beoordeeld

Dit prachtige hotel is de perfecte locatie voor wie enkel het beste goed genoeg is.
De comfortabele kamers, de prachtige omgeving, het lekkere eten, de vele voorzieningen en niet te vergeten de Schotse gastvrijheid maken van dit verblijf een onvergetelijke ervaring.

• Verbleef: september 2015, reisde voor zaken
13 augustus 2013 beoordeeld

We verbleven (familie van 2 volwassenen en 2 kinderen) in één van de cottages (nr 18) met mooi terras dat gedeeltelijk uitkeek over een stukje van het meer en de bomen. Het geheel ligt werkelijk aan de rand van het meer, een mooi wandelpad brengt je naar het hotel. Alles is piekfijn onderhouden en zorgt voor een heerlijk rustgevend gevoel. De cottages zelf liggen verspreid tussen de golfbaan en zijn zo georienteerd dat je geen last hebt van elkaar. Alles is aanwezig (keuken, keukenmateriaal, vaatwasmachine, droogkamer voor natte kleren of was,...) Uitstekend gepoetst, niets op aan te merken. Inbegrepen in de prijs is het sauna-zwembadcomplex met glijbaan. Een aanrader.
Families kiezen beter voor de cottages: je kan nog altijd kiezen om in één van de restaurants te gaan eten die op wandelafstand gelegen zijn, je krijgt er de ruimte en het terras bovenop.
Je wagen kan je aan je cottage gratis parkeren.
Het complex zelf is perfect gelegen aan de westelijke verbindingsweg aan Loch Lomond.

Kamertip: Kies eerder voor cottages indien je van ruimte houdt.
  • Verbleef: augustus 2013, reisde met familie