“Prima eenvoudig verblijf”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

16 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 17 nuttige stemmen
“Prima eenvoudig verblijf”
Beoordeeld op 27 oktober 2017 voor een verblijf in Oktober, 2017

Ik zocht een betaalbare B&B in de omgeving Palermo airport. Gevonden in villa Giulla.
Ondanks mijn late aankomst werd ik liefdevol ontvangen. Mijn auto kon ik binnen de muren van het complex parkeren. Fijn! Kamer was keurig en bed comfortabel. Badkamer eenvoudig maar netjes verzorgd en schoon.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
3 nov 2017
Grazie mille per questa bella recensione è stato un piacere conoscerti!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren