“Heerlijk gegeten!”
Beoordeling van Klobenbergbaude

Klobenbergbaude
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 Restaurants in Friedrichsbrunn
4 weken geleden beoordeeld

Vandaag kwamen we aan in Friedrichsbrunn voor een weekje vakantie. Vlakbij het huisje was een hotelrestaurant, maar toen ik aan de 2 dienstdoende dames vroeg of de honden in het restaurant welkom waren, keken ze erg zuinig dat het om grote honden ging en we werden afgewimpeld.... hun pech, wij gaan wel elders eten.
Een klein stukje verder bij de Kobenbergbaude werden we hartelijk ontvangen. de ruimte bij de open haard (niet aan op deze warme nazomeravond) werd voor ons klaar gezet zodat de honden lekker de ruimte zouden hebben. Een bak water stond ook al klaar. Super lief!
We namen soljienka (een hongaarse soep, lichtzuur) en een soort ragoutpotje vooraf. Beide erg lekker. Verder namen we een runderstoofvlees rolletje met rode kool en een soort dumplings. Ik nam de eend met dezelfde bijlagen. Heerlijke jus erbij die de dumplings lekker op smaak brachten. Hadden we beiden nog nooit gegeten, maar elke keer een schnitzel met friet en sla is ook zo wat, dus we genoten hier optimaal van.
Er kwam een grote groep waardoor de bediening ineens erg druk was, waardoor wij eigenlijk ons toetje wat we nog hadden willen bestellen maar over hebben geslagen. De hondjes die zo braaf waren geweest , moesten tenslotte ook nog eten in het huisje.
We komen graag een keer terug om de toetjeskaart eens te bekijken!
Super vriendelijke bediening, heel correct ook. kaart is ruim genoeg en mooi geprijsd. Een aanrader als je in de buurt bent.

Datum van bezoek: september 2019

14 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: juni 2019
16 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Klobenbergbaude bekeken, bekeken ook

Friedrichsbrunn, Saksen-Anhalt
Treseburg, Saksen-Anhalt

Guntersberge, Saksen-Anhalt

In Klobenbergbaude geweest? Deel je ervaringen!