“Ruim restaurant met zicht op het meer en tuinen”
Beoordeling van Hotel Restaurant Fronhof

Hotel Restaurant Fronhof
Geclassificeerd als nr. 2 van 7 Restaurants in Kell am See
31 mei 2018 beoordeeld

Druk bezocht restaurant met parkeerplaats aan de andere kant van de weg. Het hoort bij een grote manege annex. Vlak bij Landalpark. Groot terras en mooi uitzicht. Rustieke inrichting.
Uitgebreide kaart met veel streekgerechten. Locale wijnen en bieren. Door de drukte moesten we soms wel wat lang wachten .
Prima gegeten

25 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant met een prachtig terras, de bediening was vrolijk en attent. Een heerlijk voorgerecht met garnalen was echt een goeie binnenkomer. Prijzen zijn normaal en het eten is gewoon goed komt bij dat je kan lopen vanaf het park.

6 maart 2018 beoordeeld

Wij hebben heerlijk gegeten. Mijn man had ragout van hert. Ik een biefstuk en mijn zoon een schnitzel. Alles was even smaakvol. Toe nog een ijsje met slagroom. Prijs kwaliteit is goed.

18 november 2017 beoordeeld

Op onze eerste wandeling vanuit Landal Hochwald (Keel am See) kwamen we langs de achterkant van dit restaurant. Mooie ligging, loopafstand vanaf onze vakantiebungalow, en het pad langs de Stausee tussen de achterkant van het restaurant en onze bungalow was s'avonds verlicht. Dus hebben we het geprobeerd. Het bleek een prima plek voor een heerlijke maaltijd te zijn, ter afsluiting van onze vakantie.

31 oktober 2017 beoordeeld

Wij verbleven in het Landal park vlakbij. Aangezien ze hert op het menu hadden was dit een logische keuze. Eten was zeer goed. Niks op aan te merken. Klantvriendelijkheid is echter een ander paar mouwen. Ik vraag beleefd in het Duits waar we mogen zitten en we krijgen een box aangewezen. Tot daar toe alles ok. Dan komt de man ons de menu geven en maakt effe heel fijn de opmerking dat hij hoopt dat we de menu begrijpen aangezien die niet in onze taal is. Na 10 Jaar in Duitsland gewoond te hebben denk ik wel dat ik de taal spreek en begrijp... Waarom deze opmerking.... Ondertussen spelen we een spelletje kaart met onze zoon van 8 jaar. De juffrouw die komt opdienen maakt de leuke opmerking dat we nu een pauze kunnen nemen in het kaartspel... Echt of wat? Klant vriendelijkheid is een begrip dat ze hier nog moeten uitvinden... Toegegeven we waren de enige niet Duitsers... Misschien was dat het probleem. In elk geval. De eerste en de laatste keer dat ze ons daar gezien hebben.

Reizigers die Hotel Restaurant Fronhof bekeken, bekeken ook

Kell am See, Rijnland-Palts

In Hotel Restaurant Fronhof geweest? Deel je ervaringen!