“Gezellige comfortabele vakantiewoning voorzien ...”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
henkgeldo ...
Oeselgem, België
1 beoordeling
“Gezellige comfortabele vakantiewoning voorzien van alle luxe”
Beoordeeld op 11 mei 2017 voor een verblijf in april 2017

De vakantiewoning van Patsy is supergezellig en ook voorzien van alle nodige luxe. De kamers zijn ruim, de badkamers zijn modern, de keuken is voorzien van een vaatwas, enz. Je wordt er hartelijk ontvangen door gastvrouw Patsy die steeds klaarstaat met tips over mogelijke uitstapjes in de omgeving. Dit verblijf is zeker een aanrader voor wie de Westhoek wil verkennen.

12 mei 2017
Hallo Henk en familie !
Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Bedankt voor het doorgeven van uw ervaringen.
Groetjes

PAtsy & Vincent
Sharon H
1 beoordeling
“Gezellig verblijf in prachtige streek”
Beoordeeld op 4 april 2017 voor een verblijf in maart 2017

Het verblijf is zeer mooi aangekleed in vintage stijl, we voelden er ons meteen thuis. Alles was aanwezig wat we nodig hadden en meer. Prachtig ingerichte slaapkamers en een grote luxueuze badkamer op het eerste verdiep met mooi uitzicht op de velden, zalig om zo wakker te worden. We waren er met 8 personen en er was ruimte genoeg voor iedereen, want dankzij de 4 slaapkamers en 3 badkamers liepen we elkaar niet in de weg. Ook de tuin is supergroot. Zeer leuk dus om te aperitieven buiten of voor kinderen om buiten te ravotten. Het is er zeer rustig, waardoor we snel in vakantiemodus waren. Het is zeker en vast een aanrader voor een weekendje weg!

5 apr 2017
Sharon, bedankt voor de toffe review. Ik ben heel tevreden dat het voor jullie aangenaam was om bij ons te verblijven.
We hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen.
Zegge het voort!!!
Groetjes en tot ziens
Dank
Patsy
Gloria D
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“super gezellige vakantiewoning voorzien van alle comfort”
Beoordeeld op 31 maart 2017 voor een verblijf in maart 2017

Het weekend van 4 maart verbleven we met 8 personen in deze prachtig gerenoveerde vakantiewoning. Je komt binnen in een gezellige en grote leefruimte met een keuken voorzien van alle comfort. In iedere kamer is er oog voor detail; zo heeft elke slaapkamer een thema/kleur. Er is zelfs een (terras)kamer met balkon die uitgeeft op de grote zongerichte tuin. Bij mooi weer is het zalig vertoeven in de tuin. De aanwezigheid van een barbecue, petanqueplein, pergola en ligstoelen laten je nog meer genieten.
De ligging is ideaal voor fietsliefhebbers, wandelaars,... er is ook een brouwerij op 5 minuten wandelen van de woning. Tijdens ons verblijf hebben we een uitstapje gemaakt naar de zee (De Panne ligt op 15 minuten rijden). In de buurt zijn er ook verschillende gezellige en lekkere restaurantjes.

Ons verblijf was heel geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar!!

Je leeftijdgroep 25-34
2 apr 2017
Hartelijk dank voor de review. Hopelijk mogen we jullie terug ontvangen in onze vakantiewonong.
We zijn zopas gestart met het bouwen van een sauna, wat een verblijf in de winter nog gezelliger zal maken.
Marion T
Menen, België
Niveau 4 bijdrager
27 beoordelingen
9 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 11 nuttige stemmen
“Super vakantiewoning met alle comfort aanwezig!”
Beoordeeld op 19 maart 2017 voor een verblijf in maart 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Wij verbleven er met vier koppels in maart 2017 voor een weekend.
Het was een super aangename ervaring.
Er is een grote zithoek aanwezig met tv, er was genoeg plaats voor ons allemaal.
Daarnaast is er ook een grote tafel aanwezig en een keuken waarbij ze echt aan alles gedacht hebben. Van servies, bestek, kommen tot koffiezetapparaat. De keuken is uitgerust met een oven en combi-oven. Een groot pluspunt is de vaatwasmachine ideaal om op weekend de afwas niet te moeten doen!
Het vakantiehuis is mooi ingericht! Er is oog voor detail in de vakantiewoning, iedere kamer heeft een andere 'touch' en andere kleuren. Erg leuk en origineel!
Er zijn twee gemeenschappelijke badkamers aanwezig . Er is een derde badkamer aanwezig op de bovenste verdieping in de kamer zelf.
Wij hebben ervoor gekozen om zelf onze badlinnen en keukenhanddoeken mee te doen maar die kunnen op voorhand gereserveerd worden.
Er is een bergruimte aanwezig met een wasmachine nog een extra koelkast en diepvries.

Een bakkerij en slager liggen dichtbij het vakantiehuis. Wij hebben de kust bezocht, dit was zo'n 3 kwartier rijden.

Ondanks dat de weergoden ons niet goedgezind waren hebben we toch met volle teugen van het vakantiehuis kunnen genieten.
Bij mooi weer is er een leuke aangelegde tuin (en barbecue!), ook kunnen er mooie wandelingen gemaakt worden! Omdat de vakantiewoning aan een klein padje inwaarts ligt op enkele meters van de hoofdstraat was het erg handig om de karren te gebruiken om al ons gerief in een keer terug naar de auto te brengen!
Een aanrader voor jong en oud en zeker voor herhaling vatbaar!

22 mrt 2017
Bedankt Marion voor deze prachtige beoordeling ! Het is leuk om te lezen. We zijn heel blij jullie als gast te mogen ontvangen! Het weer zat inderdaad niet mee tijdens dat weekend. We zijn heel blij dat jullie het naar je zin hadden in onze vakantiewoning ! Dikke merci voor deze mooie tekst. Patsy & Vincent
Chantal A
1 beoordeling
“prachtig huis en rustig gelegen”
Beoordeeld op 25 januari 2017 voor een verblijf in september 2016

prachtig en ruim gerenoveerd huis in een rustig straatje. zeer proper en alles aanwezig. we verbleven er een week in september. het was prachtig weer en genieten in de grote tuin met vele zitplaatjes. mooie omgeving voor vele uitstapjes, wandel- en fietstochten. en niet ver van de kust en de Franse grens.

27 jan 2017
Beste Chantal en familie. Hartelijk dank voor uw fijne commentaren ! Jullie waren de allereerste huurders en konden bij het mooie weer inderdaad volop genieten van de grote tuin. We hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen in onze woning in de toekomst.
Patsy & Vincent
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Prachtig gerenoveerd vakantiehuis”
Beoordeeld op 16 januari 2017 voor een verblijf in december 2016
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Hebben eindejaarsweekend doorgebracht met vrienden. Wij waren met 8 personen, het huis is heel ruim, was gezellig ingericht, met kerstdecoratie. Sanitair en keuken zijn zeer netjes en nieuw. Alles is aanwezig in de keuken om lekker te koken. TV,Telenet en WiFi aanwezig. Kamers zijn romantisch ingericht en bedden mooi opgemaakt met luxe bedlinnen. Wij werden heel vriendelijk ontvangen door de gastvrouw bij aankomst !
Zeker een aanrader ! Ook tijdens de winter

Je leeftijdgroep 50-64
16 jan 2017
Beste,
Bedankt voor uw fijne reactie! Het doet ons veel plezier dat u verblijf uitstekend was.
We kijken er naar uit u opnieuw in onze woning te kunnen verwelkomen in de toekomst. Patsy"
vincent v
Koksijde, België
Niveau 4 bijdrager
19 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
“Prachtig vakantiehuis - heel rustig gelegen en luxueus ingericht.”
Beoordeeld op 7 januari 2017 voor een verblijf in november 2016

We hebben super genoten van de grote tuin en de gezellige zithoek. Al de bedden hebben splinternieuwe superzalige matrassen. Ontspannen in het bubbelbad was plezant. De ligging van de woning is ideaal om in de streek rond te fietsen door de pittoreske landelijke dorpjes. We komen zeker terug.

9 jan 2017
Beste,
Bedankt voor uw fijne reactie! We kijken er naar uit u opnieuw in onze woning te kunnen verwelkomen in de toekomst.
Patsy
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren