“De moeite waard”

Keukens: Grieks, Mediterraan
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
28 juli 2017 beoordeeld

Een plek waar het goed vertoeven is (na zonsondergang) maar zou er wel voor dat je aan de buitenkant kan zitten. Doet in het midden van het terras wat rumoerig/onrustig aan doordat het hardwerkende personeel veel met elkaar praat en heen en weer vliegt. De prijzen zij toegankelijk en met name de goedgevulde Risotto is zeker een aanrader!

25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een plek om in een prettige omgeving aan een leuk klein "pleintje" erg lekker Grieks te eten.
Een zeer voorkomende bediening en de standaard saganaki en gevulde tomaten zijn er net iets beter dan elders.

Voila L, Ιδιοκτήτης van Olivi Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2017

Thank you, looking forward to see you again.

2 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, vriendelijke bediening. Wel op terras gaan zitten als je niet te veel last van de kids playground wilt hebben.

Voila L, Owner van Olivi Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2017

1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie afgelopen week hebben we telkens bij Olivi gegeten. Vanaf het eerste moment van kennismaken tijdens een korte wandeling gaf het een goed gevoel, misschien ook wel door de enthousiaste verwelkoming. Wij waren samen op pad en onze kleindochter van 10 jaar mocht dit keer met ons mee. Ze werd er als een prinses behandeld en niets was teveel. Direct aangegeven dat ze een allergie had en daar werd perfect rekening mee gehouden. Telkens was er na het eten een bijzondere verrassing voor haar bij en nooit hetzelfde. Het eten was voortreffelijk, smaakvol en ruim voldoende en goed betaalbaar, telkens iets extra. De kaart is ruim voorzien, voor elk wat wils. Beide broers die het bedrijf runnen werken hard en zijn vrolijk, maken dat de sfeer goed is en met veel persoonlijke aandacht voor hun klanten is het een dagelijks terugkerend feestje om daar te komen. Aanrader om hier te eten.

23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond bij Olivi gegeten via TripAdvisor. We werden zeer vriendelijk welkom geheten en er werd gelijk een kinderstoel klaargezet. De menukaart is zeer divers, echt voor ieder wat wils. Wij namen een gecombineerde pizza van gyros met pepperoni en een bord met kip gyros, frites en tzatziki. Verder hadden we beide een halve liter bier en werden we bij het vragen van de rekening verrast met een bolletje ijs en citroencake van het huis. De rekening was nog geen €24.00
Een heerlijk ongedwongen sfeer op een ontzettend leuk terras met geweldige bediening. Wij gaan hier deze vakantie zeker nog meer dan eens terug komen.

Reizigers die Olivi Restaurant bekeken, bekeken ook

Agia Marina, Chania Prefecture

In Olivi Restaurant geweest? Deel je ervaringen!