“Fantastisch gastvrij restaurant!”

Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
30 augustus 2020 beoordeeld

Wij hebben hier met ons gezin een aantal keer gegeten in onze vakantie!
Dit is echt een aanrader! Zulke vriendelijke mensen, prachtig uitzicht en heerlijk eten!

Datum van bezoek: augustus 2020
costasl2019, Ιδιοκτήτης van Palirria Τaverna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2020

Thank you very much for your kind words!Hope to see you again!

18 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier prima gegeten. Visschotel is zeker aanrader. Zeer enthousiaste bediening.
Mooie lokatie

Datum van bezoek: augustus 2020

Thank you very much for your review!!

7 augustus 2020 beoordeeld

Eén van de beste restaurantjes die we bezochten dit jaar.het is een van de vele restaurantjes aan het strand met strandzeteltjes. Gelukkig gingen we er eens toevallig langs voor het diner. Super bediening en lekker eten. We gingen er uiteindelijk 3 keer tijdens ons verblijf en telkens werden we super onthaald. Wij kunnen dit alleen maar dik aanbevelen.

Datum van bezoek: juli 2020
costasl2019, Ιδιοκτήτης van Palirria Τaverna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2020

Thank you very much for your kind words!We are trying to do our best!Hope to see you again!

18 september 2019 beoordeeld

We zijn er verschillende keren geweest ,het was ons lievelings restaurant ,het eten super bediening super ,je voelt je daar echt welkom zeer vriendelijk echt griekse vriendelijkheid .De locatie echt mooie en echt grieks eten .
De kaart ja we waren er niet echt lang genoeg op verlof om alles te proeven ,alles is er super lekker en vers !!!!!

Datum van bezoek: september 2019
3 september 2019 beoordeeld

Heerlijk plekje lieve hartelijke en gastvrije bediening open keuken open sfeer ...en lekker eten top ..

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Palirria Τaverna bekeken, bekeken ook

Agia Marina, Chania Prefecture

In Palirria Τaverna geweest? Deel je ervaringen!