“Waar....”
Beoordeling van 12 Tables

12 Tables
Geclassificeerd als nr. 1 van 116 Restaurants in Agia Marina
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Alle recensies voor dit restaurant zijn waar....super restaurant, zeer lieve bediening, wat een verschil met sommige eettenten zeg. Deze mensen zijn heel trots op het eten die ze voor je bereiden en hebben geduld. Echt de moeite waard om hier een avond te gaan eten.... en beslis dat zelf......

Datum van bezoek: september 2019

8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben tweemaal héérlijk gegeten bij 12 Tables! Zoals de naam al aangeeft, zijn er slechts 12 tafels in dit kleine restaurant. Reserveren is daarom ook aan te bevelen.

De Servische eigenaar ontvangt je hartelijk en doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Aanpassingen in de gerechten zijn mogelijk, omdat alles vers bereid wordt. En daarnaast biedt de kaart vele lekkere vegetarische, glutenvrije en zuivelvrije opties.

De prijzen liggen ietsje boven de prijzen van de omliggende restaurants, maar het eten en de service is dit meer dan waard!!

Datum van bezoek: augustus 2019
29 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie gegeten bij 12tables, eigenaren zijn lieve mensen, eten niet heel bijzonder. Locatie aan de drukke straat, veel geluid van de weg. Wel een schattig restaurantje.

Datum van bezoek: juli 2019
24 juni 2019 beoordeeld

Ook dit jaar weer tweemaal gaan eten bij 12 Tables van Dragan en Haege.
Het is er erg gezellig en het lekkere eten en wijn spelen de hoofdrol, zijn van goede kwaliteit voor een zeer betaalbare prijs. Dragan is niets veranderd en doet er alles aan om je het naar de zin te maken. Komen er graag en het zal zeker de laatste keer niet zijn geweest.

Datum van bezoek: juni 2019
31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten met veel variatie op de afwissellende menukaart met veel en fantastische bediening. Net even wat anders dan de Griekse standaard keuken. Eigenaar Dragan met jarenlange ervaring in de beste restaurants op Kreta runt dit restaurant met zijn lieve vrouw Haege
Gezellige sfeer. Zeker aan te raden voor iedereen die van no nonsens eten houdt met een verfijnde touch. Voor ons een must iedere keer dat wij Kreta bezoeken. Tot gauw en veel succes toegewenst samen.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die 12 Tables bekeken, bekeken ook

Agia Marina, Chania Prefecture

In 12 Tables geweest? Deel je ervaringen!