“Goed restaurant ”

Geclassificeerd als nr. 6 van 59 Restaurants in Hanga Roa
Geschikt voor: Barscene, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
8 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant met uitzicht op de baai
En buiten terras we zagen nog een zeeschildpad zwemmen
We hadden een heel goede ceviche en een salade. Lekker lokaal bier

6 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig uitzicht op de baai. Kans om schildpadden te zien zwemmen is erg groot. De bediening spreekt goed Engels en is uitermate behulpzaam en vriendelijk.
Het diner was uitstekend van kwaliteit met voldoende porties en heerlijk van smaak.
Ook chopbier te krijgen in blond en donker.
Goede prijs/ kwaliteitsverhouding.

30 januari 2017 beoordeeld

In het centrum, aan het water gelegen restaurant. Goede kwaliteit maar niet ontzettend bijzonder. Bediening laat veel te wensen over wat interesse betreft.

20 februari 2016 beoordeeld

Druk beklant restaurant aan het zandstrand. Reserveren een must. Lekker gegeten en gedronken. Prima bediening.

13 december 2015 beoordeeld

We hebben nog getwijfeld of we dit restaurant wel zouden nemen want onze tijd op Paaseiland was beperkt en de keuze aan eetgelegenheden is enorm. Maar gelukkig hadden we toch maar besloten om te reserveren en daar hebben we geen seconde spijt van gehad. Voor ons echt wel de nummer één van Paaseiland. Uiteraard is de prijs in verhouding tot de kwaliteit, maar dat stoorde ons niet. Dus misschien niet echt voor de gemiddelde backpakker, maar wel voor ons.

Reizigers die Te Moana bekeken, bekeken ook

Hanga Roa, Paaseiland

In Te Moana geweest? Deel je ervaringen!