“Goed restaurant”
Beoordeling van Au bout du Monde

Au bout du Monde
Geclassificeerd als nr. 12 van 57 Restaurants in Hanga Roa
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch, Grote groepen, Mooi uitzicht, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
12 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten in het gezellig restaurant. Vriendelijke bediening, uitzicht op straat en zee.
Toiletten een beetje slordig...

1 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf op Paaseiland hier twee keer gegeten. Restaurant ligt buiten het centrum en ziet er verzorgd uit. Aardige bediening. De eerste keer de kip met curry gegeten, de tweede keer de gegrilde tonijn. Beide gerechten prima en lekker. Zou hier zo weer eten

5 juni 2017 beoordeeld

Prima eten, een mix van europees met polynesische invloeden. Diverse vis en vlees gerechten kwam dit op neer. Het eten was goed maar ook niet spectaculair nu kun je ook heel slecht eten op Rapa Nui als je pech hebt en dat komt denk ik omdat veel wordt geimporteerd.
het uitzicht vanaf de eerste verdieping is natuurlijk fantastisch en dat maakt alles goed.

7 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze trip in Paaseiland 2 keer in dit restaurant gegeten. En twee keer was het heerlijk. Green Chicken Curry en Catch of the day (tonijn). Het restaura t ligt recht tegeniver het festivalterrein van het Tapati Rapa Nui festival. Dus je hebt gelijk een goed uitzicht over het terrein. Evht een aanrader. En zorg dat je iet te vol zit, want de toetjes mag je zeker niet overslaan.

28 februari 2014 beoordeeld

Op onze trouwverjaardag - 26 januari - gaan we ieder jaar lekker uit eten. Deze keer heel bijzonder: figuurlijk en letterlijk: Au bout du Monde. De sfeer van het Paaseiland is niet te beschrijven. Als je dan een tafeltje boven hebt, met uitzicht op de zonsondergang over het eiland, dan is het helemaal betoverend.
Het was er erg rustig, naast ons nog een echtpaar. We moesten het dus helemaal hebben van de natuurlijke omgeving, de bediening en de kwaliteit van het eten. De omgeving is onbetaal-baar. De bediening was persoonlijk, vlot en goed, maar ook niet meer dan dat. En de kwaliteit van het eten ook goed, maar niet buitengewoon verfijnd of zo. De gegrilde tonijn was net ietsje te droog geworden. Jammer.... het toetje is inderdaad van Belgische oorspong, maar de vorige Belgische eigenaar heeft het restaurant uit handen gegeven aan nieuwe exploitanten. Kortom, we waren tevreden, maar er zaten - afgezien van de plek - geen echte uitschieters tussen. Ik kom uit op drie en een half bolletje: 7 op 10. Die uitschieter hebben we wel gevonden, een paar dagen later in een restaurant vlak bij de haven: Te Moano. Daar schrijf ik nog een aparte beoordeling over.

• Sfeer

Reizigers die Au bout du Monde bekeken, bekeken ook

Hanga Roa, Paaseiland

Hanga Roa, Paaseiland

In Au bout du Monde geweest? Deel je ervaringen!