TripAdvisor
Agoda.com
  • Roomservice
TripAdvisor
12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier 2 dagen geweest met ons 2, even de gsm gewoon op de kamer gelaten!
Je kan genieten van het rustige leven zonder 'online' te hoeven zijn!
Gezellige buurt, lekker eten en ontspannen in de welness!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel om 1 of een paar nachtjes te verblijven. De kamer was netjes. Bij het uitchecken wel gemeld dat een paar haakjes in de douche geen overbodige luxe zou zijn. Dat werd meteen genoteerd. Vriendelijk personeel.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
16 april 2018 beoordeeld

Het hotel is wat verouderd, maar dat maakte ons niets uit. Wij hebben een prima verblijf gehad. Heerlijk ontbijt, vriendelijke bediening, en enorm veel et doen voor jong en oud: de kindjes vonden de speeltuin geweldig, In het restaurant waren de pizza's mega lekker en groot, en er waren gezelschapsspelletjes. De zeehondencreche was heel leerrijk en leuk om te bezoeken. We genoten ook van het zwembad en sauna, en natuurlijk van de prachtige omgeving.

• Verbleef: april 2018, reisde met familie
31 maart 2018 beoordeeld

Eenvoudige kamer met heerlijke bedden. Eenvoudige badkamer. Leuk barretje onderin bij het hotel met een happy hour tussen 21.00 en 22.00. Het ontbijt was goed. De bediening en receptie waren zeer vriendelijk en zeer toegankelijk.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
27 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je aankomt bij de receptie oogt t allemaal wat rommelig. Maar heel vriendelijk geholpen. Het hotel gaat terug in de tijd. Met nog een echt bruin café !
De kamers zijn ruim en goed, de bedden vrij zacht, maar lag goed. Douchen beetje ongemakkelijk zonder douchegordijn.
Verwacht geen luxe, maar alles aanwezig.
Ook zwembad en sauna dikke voldoende.
Heerlijk geluncht en s avonds pizza (heerlijk en heel groot) gegeten in restaurant.
Ontbijtzaal vonden wij erg krap, maar ontbijt was goed, al miste ik gebakken eieren.
Al met al prettig verblijf gehad

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner