31 maart 2018 beoordeeld

Eenvoudige kamer met heerlijke bedden. Eenvoudige badkamer. Leuk barretje onderin bij het hotel met een happy hour tussen 21.00 en 22.00. Het ontbijt was goed. De bediening en receptie waren zeer vriendelijk en zeer toegankelijk.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
27 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je aankomt bij de receptie oogt t allemaal wat rommelig. Maar heel vriendelijk geholpen. Het hotel gaat terug in de tijd. Met nog een echt bruin café !
De kamers zijn ruim en goed, de bedden vrij zacht, maar lag goed. Douchen beetje ongemakkelijk zonder douchegordijn.
Verwacht geen luxe, maar alles aanwezig.
Ook zwembad en sauna dikke voldoende.
Heerlijk geluncht en s avonds pizza (heerlijk en heel groot) gegeten in restaurant.
Ontbijtzaal vonden wij erg krap, maar ontbijt was goed, al miste ik gebakken eieren.
Al met al prettig verblijf gehad

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
20 maart 2018 beoordeeld

Goed hotel met een heel leuke bar waar het goed vertoeven was. Uitstekend eten.Er worden diverse uitjes aangeboden die door het hotel worden verzorgt. Ook zijn er nog diverse mogelijk heden om met gezinnen te logeren. heel vriendelijk en goed personeel. zeker een aanrader.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
25 februari 2018 beoordeeld

Bezocht voor een weekendje in combinatie met een bezoek aan Schiermonnikoog. Vriendelijke ontvangst met duidelijk informatie. Redelijk ruime kamer, beetje eenvoudig, beetje gedateerd.
Helaas werden we midden in de nacht gewekt door lekkage middenin de kamer stroomde het naar beneden. Er waren nog mensen in het café en de oplossing was dat we een andere kamer kregen. Klein foutje nog door ons eerst naar een kamer brengen waar ook lekkage was. Uiteindelijk konden we in de derde kamer verder slapen. Het positieve hiervan vind ik dat het redelijk snel opgelost was. Wat ik jammer vind is dat er later niet meer op terug gekomen is (waarmee ik een klein gebaar als compensatie bedoel). Prima ontbijt in het naastgelegen café.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
7 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een overnachting met mijn 10-jarige zoon.
Hele vriendelijke ontvangst en zeer behulpzame medewerkers op alle fronten.

De kamer is eenvoudig maar zeer compleet met eigen douche en toilet.

We hebben á la carte gegeten en dat was voortreffelijk. Mijn zoon had de huisgerookte zalm als voorgerecht. Deze was fantastisch en een flink portie ook.

Mijn gerookte kip met chorizo en krab was ook erg lekker. Goed gedressed met lekkere sherry-azijn.

De pizza van mijn zoon was ook prima. Door de grote portie zalm vooraf, kon hij de pizza niet helemaal op, maar er mankeerde niets aan.

Ik had een flinke steak als hoofdgerecht. Prima rare gegrild. De lekkere patatjes en salade maakte het een prima maaltijd.

Vanochtend ontbeten. Veel keuze, vers brood en prima beleg. Ook voldoende keuze in koffie, thee en andere dranken.

Al met al een prima verblijf in een leuk hotel, met een fijne sfeer!

We komen nog eens terug!

Verbleef: november 2017, reisde met familie