“Authentiek en ontspannen”

Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Authentiek en ontspannen”
Beoordeeld op 27 juli 2015 voor een verblijf in Juli, 2015
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Het is een hele mooie locatie om te verblijven. Gastvrouw Daniela is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ons appartement was volgens de omschrijving spartaans, maar voor ons was dat prima. De keuken was goed voorzien. De kamers ruim en fijn. Bedden waren goed.
De gebouwen zijn erg mooi. Het was fijn dat er een zwembad was (wel twee, zelfs!)
We hebben er ook lekker gegeten.
Het enige minpuntje was dat er niet echt stoelen voor het relaxen waren. Dat hadden we gelukkig zelf opgelost door onze campingstoelen te gebruiken.
Verder alles top.

Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Nacht
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren