TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 4 van 26 Restaurants in Wissant
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld

We hebben er de Marmite of te wel de vissoep Royal genomen. Alles erop en eraan en heel vriendelijk bediend. Dit is een topklasse vis restaurant die je zeker moet hebben aangedaan tijdens je verblijf in Wissant. Bovenal ook goed betaalbaar.

Datum van bezoek: september 2019

13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben met 4 de menu van 32 euro gekozen. Voorgerecht een mousse van zalm. Lekker verse zalm met een goed sausje. Hoofd gerecht ofwel vlees of in mijn geval een heel lekker stukje tonijn met een mousse van broccoli . (Echt een aanrader) en als dessert een chocomousse die heel licht was en toch een voldaan gevoel nadien. Het was een gezellig en mooi interieur, vriendelijke en snelle bediening. Ik kom zeker terug in deze mooie streek en dan ga ik hier zeker en vast terug een lekkere tussenstop maken.

Datum van bezoek: september 2019
16 juni 2019 beoordeeld

Gereserveerd want dat is daar nodig omdat het heel druk kan zijn en ze goeie kwaliteit bieden kan het er enorm druk zijn, het voorgerecht was schitterend met oesters mi-cuits met speciale sausjes en daarna een kleine zeetong van 600 grammes, amaai, dat was de moeite, we hebben allemaal heel goed gegeten en geen zware maag, zo moet het zijn, daarna nog een afzakkertje en terug naar ons huisje

Datum van bezoek: juni 2019
10 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn moeder en ik kozen voor de marmitte chaloupe. Heel ruime portie en leuk geserveerd maar wij waren enorm teleurgesteld omdat het ganse gerecht kruiding miste... hebben zelf bijgekruid met veel peper en zout maar je verwacht toch een heerlijke visbouillon bomvol smaak en daar bleven we serieus op onze honger zitten. Volgens de bediening diende het bijgeleverde sausje voor extra smaak maar voor ons persoonlijk geen meerwaarde voor het smaakloze gerecht.

Datum van bezoek: juni 2019
22 mei 2019 beoordeeld

Op advies van de eigenaresse van het pension waar wij verbleven zijn wij naar dit restaurant gegaan. Het eten was hier erg lekker en de bediening was vriendelijk en correct..

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die La Chaloupe bekeken, bekeken ook

Audinghen, Pas-de-Calais

In La Chaloupe geweest? Deel je ervaringen!