Gratis annuleren tot 25/07
Villa Boreas(Wissant)
Le Colombier(Wissant)
Priceline
15 augustus 2016 beoordeeld

In de tuin van het hotel stond een bord dat het strandterras open was. Dat wilden we weleens zien, want het hotel ligt prachtig in de duinen en kijkt uit op zee. Maar het bleek niet waar te zijn: het terras is een houten vlonder naast het hotel en kijkt zelfs niet op zee of strand uit. Ze hebben wel lekker lokaal bier, dus we zijn blijven zitten om van de lekkere biertjes te genieten.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
27 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier enkel komen eten.
We zochten op een zaterdagavond een plaats om te gaan eten.
Incl onze hond. Blijkbaar zijn niet overal honden welkom.

Hier wel. Gelukkig.
Het is een authentiek kader. De keuken is simpel maar wel lekker.
We namen de crevettes in look, de trio van crevettes. En als hoofdgerecht de trio van vissen en de sole meunier.

Het enige minpuntje was de
Rumoerige, grote tafel met hollanders die er echt een zooitje van maakte.

Voor de rest was alles zeer lekker en verzorgd. Niks op aan te merken.

Verbleef: februari 2016, reisde met familie
7 december 2015 beoordeeld

Je komt bijna een "restaurantmuseum" binnen, en dat geeft ook gelijk een aparte sfeer dewelke we al lang niet meer kenden. Bijgevolg, alleen hiervoor al, toch de moeite. Vriendelijke, attente bediening en goed bereide gerechten. Geen spectakelkeuken, maar Frankrijk 50 jaar terug, en dat hoeft niet per definitie negatief te zijn !

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner
hotpla, Propriétaire van Hotel de la Plage, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 februari 2016

Nous nous familiarisons enfin avec TripAdvisor et répondons à votre message ancien.
Merci de votre appréciation.
Notre volonté est bien de conserver le charme de cet hôtel ancien.
Recontacter nous par téléphone au 0033 321359187 nous aurons le plaisir de vous recevoir a nouveau.

3 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi van buiten maar vergane glorie van binnen, de tijd is er blijven stilstaan : kleine deprimerende kamers, amper meubilair (1 tafeltje + stoel), klein bed, zeer slechte isolatie. Ontbijt gewoontjes, zonder meer. Gewoon zijn geld niet waard.

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
11 september 2012 beoordeeld

Het was vrij duur. Het eten was er zeer slecht 2 dagen een bolletje rijst en de rest te slecht om op te noemen.de 3e dag kouwe soep ik weet nu nog steeds niet waar het naar smaakte en iets met vis en groente nou echt niet te eten. kamers slecht.om 22.00 alles dicht.ontbijt constant het zelfde en weinig keus.Voor 8.30 alles dicht. lijkt soms wel een gesticht. nee hier zien ze ons echt nooit meer

• Verbleef: september 2012, reisde met vrienden