“Ontspannen verblijf”
Beoordeling van Hotel de la Plage

We kunnen geen prijzen vinden voor dit hotel
Onze online reispartners bieden geen prijzen voor dit hotel, maar je kunt wel andere opties in Wissant zoeken
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Hotel de la Plage
Beoordeeld als nr. 2 van 5 hotels in Wissant
6 augustus 2017 beoordeeld

We hebben zeer genoten van ons driedaagse verblijf. Het hotel heeft een ideale locatie dicht bij het strand aan een rivier met eendjesvijver. Het eten in het restaurant was uitstekend met heel angename service.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner

15 augustus 2016 beoordeeld

In de tuin van het hotel stond een bord dat het strandterras open was. Dat wilden we weleens zien, want het hotel ligt prachtig in de duinen en kijkt uit op zee. Maar het bleek niet waar te zijn: het terras is een houten vlonder naast het hotel en kijkt zelfs niet op zee of strand uit. Ze hebben wel lekker lokaal bier, dus we zijn blijven zitten om van de lekkere biertjes te genieten.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
27 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier enkel komen eten.
We zochten op een zaterdagavond een plaats om te gaan eten.
Incl onze hond. Blijkbaar zijn niet overal honden welkom.

Hier wel. Gelukkig.
Het is een authentiek kader. De keuken is simpel maar wel lekker.
We namen de crevettes in look, de trio van crevettes. En als hoofdgerecht de trio van vissen en de sole meunier.

Het enige minpuntje was de
Rumoerige, grote tafel met hollanders die er echt een zooitje van maakte.

Voor de rest was alles zeer lekker en verzorgd. Niks op aan te merken.

Verbleef: Februari, 2016, reisde met familie
7 december 2015 beoordeeld

Je komt bijna een "restaurantmuseum" binnen, en dat geeft ook gelijk een aparte sfeer dewelke we al lang niet meer kenden. Bijgevolg, alleen hiervoor al, toch de moeite. Vriendelijke, attente bediening en goed bereide gerechten. Geen spectakelkeuken, maar Frankrijk 50 jaar terug, en dat hoeft niet per definitie negatief te zijn !

• Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
hotpla, Propriétaire van Hotel de la Plage, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 februari 2016

Nous nous familiarisons enfin avec TripAdvisor et répondons à votre message ancien.
Merci de votre appréciation.
Notre volonté est bien de conserver le charme de cet hôtel ancien.
Recontacter nous par téléphone au 0033 321359187 nous aurons le plaisir de vous recevoir a nouveau.

3 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi van buiten maar vergane glorie van binnen, de tijd is er blijven stilstaan : kleine deprimerende kamers, amper meubilair (1 tafeltje + stoel), klein bed, zeer slechte isolatie. Ontbijt gewoontjes, zonder meer. Gewoon zijn geld niet waard.

Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
11 september 2012 beoordeeld

Het was vrij duur. Het eten was er zeer slecht 2 dagen een bolletje rijst en de rest te slecht om op te noemen.de 3e dag kouwe soep ik weet nu nog steeds niet waar het naar smaakte en iets met vis en groente nou echt niet te eten. kamers slecht.om 22.00 alles dicht.ontbijt constant het zelfde en weinig keus.Voor 8.30 alles dicht. lijkt soms wel een gesticht. nee hier zien ze ons echt nooit meer

• Verbleef: September, 2012, reisde met vrienden
19 augustus 2012 beoordeeld

De kamer was zeer klein. (dakkamertje) Oubollig interieur. Geen verduisterende gordijnen.
De badkamer was superklein : Als je naar toilet ging, zat je met knieen onder de lavabo. Er was ook een douche.
Maar we hadden een kamer mét badkamer. Zeer basic, niks luxe, maar beter dan niets.
We waren op doorreis met de moto, en er was een overdekte afgesloten parking voorzien, wat wij wel super vonden

Het ontbijt op zich viel naar franse normen zeer goed mee : Er was de croissant en frans brood : charcuterie en kaas, confituren en choco, fruitsla, cornflakes en yoghurt. Ook 3 soorten fruitsap.

Het hotel was wel zeer goed gelegen, vlakbij het strand (entre les 2 caps)

• Verbleef: Augustus, 2012, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Wissant in overweging
op 0,3 km afstand
296 beoordelingen
op 10,5 km afstand
Holiday Inn Calais - Coquelles
Prijzen weergeven

In Hotel de la Plage geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel de la Plage

Adres: 1 Place Edouard Houssin, 62179 Wissant, Frankrijk
Locatie: Frankrijk > Hauts-de-France > Pas-de-Calais > Wissant
Voorzieningen:
Bar/lounge Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 5 hotels in Wissant
Aantal kamers: 32

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?