Beoordeeld op 24 mei 2019

Dit is een mooie plek om Wissant en omgeving te kunnen verkennen. De kamers zijn aan de mooie tuin. Het ontbijt is hier erg goed met zelfgemaakte producten en biologische producten. De uitbaters zijn vriendelijk en hulpvaardig.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 17 maart 2019 via mobiele applicatie

Wat een gezellige plaats: verzorgde, heel propere kamer, een heel goed bed, een thuis-gevoel, een heel mooie tuin, fantastische gastheer en -vrouw.
Superlekker uitgebreid ontbijt met alles erop en eraan én heel gezond, want allemaal klaargemaakt met bioprodukten en zelfgekweekte groenten, eitjes, enz.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 12 juli 2018

Heel rustige, propere kamer en vriendelijke en gastvrije uitbaters! Dicht bij de zee en toch niet in het toeristische deel waardoor je steeds rustig zit. Met een parking voor de moto. Uitgebreid ontbijt met zelfgemaakte pannenkoeken of taart!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 12 augustus 2017

Wij hebben een paar heerlijke dagen doorgebracht in B&B Wissant l'Opale.
Fijne kleine kamer, prima badkamertje, mooie tuin, heerlijk ontbijt en enorm aardige gastvrouw- en heer.
Enig aandachtspuntje: de 2-persoons bedden zijn slechts 1.90 lang. Géén probleem voor ons (2 vriendinnen), maar voor mijn man (1.96) zou dit echt te kort zijn geweest.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 16 augustus 2016

We vonden dit een uitstekende B&B: verzorgde en propere kamer, heel erg mooie tuin, prima ontbijt, zeer gastvrije en vriendelijke uitbaters. Wij waren hier met 2 kleine kindjes (2,5 jaar en 4 maanden), en dit vormde op geen enkele manier een probleem voor hen. Het dorpje Wissant is klein en charmant, en op slechts 5 minuten wandelen van de B&B. Ook het strand is op wandelafstand. Absolute aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2016