“Mosselen en friet.”

Keukens: Frans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld

Het echte Frankrijk. eerlijk, ongedwongen en betaalbaar. Hier heel lekker gegeten.
Samen met vrienden groepje van zes op fietsvakantie genoten van het mooie landschap en het goede leven.

Datum van bezoek: september 2019

12 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig terecht gekomen omdat er op een maandag in de buurt veel restaurants gesloten zijn. Je wordt er vriendelijk ontvangen. Wel een drukke bedoening. Het eten is er gewoon. Frieten waren veel te hard gebakken. Precies overschot die opnieuw herbakken werd.

Datum van bezoek: augustus 2019
10 augustus 2019 beoordeeld

Prijs kwaliteit super en ook al is het superdruk je wordt steeds met de glimlach bedient. Reserveren is aangeraden. Een pannenkoek als dessert was eveneens lekker!

Datum van bezoek: augustus 2019
17 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellige familiale meuken extraordinaire prijs qualiteit .
Zelf de witte wijn van het huis is heel lekker. Niet te missen

Datum van bezoek: juni 2019
16 mei 2019 beoordeeld

Beetje verwonderd over de keigoede beoordelingen uit Brussel en Jabbeke... We waren er gisteren en kort na de picon au vin blanc werd het karafje wit aangevoerd: dit zou lekker vlot gaat. Niet dus. Mensen die na ons aankwamen kregen hun eten eerder voorgeschoteld, zelfs aan de tafel naast de onze, maar de serveuse leek ons niet meer op te merken, ondanks ostentatieve bewegingen van onze kant. Leek zich niet eens af te vragen wat wij daar zaten te doen. We hebben het geld voor de drank op tafel achtergelaten en zijn vertrokken naar hotel Normandy, waar we uitstekend en snel bediend werden. Het is een luxeprobleem natuurlijk, maar Edwige werd op die manier het dieptepunt van ons weekje Côte d'Opale

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Chez Edwige - Brasserie La Pierre bekeken, bekeken ook

Audinghen, Pas-de-Calais

In Chez Edwige - Brasserie La Pierre geweest? Deel je ervaringen!