andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Vreselijk
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Niet best”
Beoordeeld op 29 april 2017 voor een verblijf in April, 2017
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Niet schoongemaakt, hoop zand in bed, waterkoker defect, koffiemachine defect, koelkast kapot. Stond wel grote in schuurtje maar daarvoor moet je via slaapkamer. Toilet boven 1 keer per kwartier door te trekken en in slaapkamer eronder lijkt t of allernaast beneden komt. We hebben ons uiteindelijk wel vermaakt maar armoe troef. Er zijn genoeg borden etc en vaatwasser is ook in orde. Toilet en douche beneden te bereiken via 'slaapkamer'. 7 personen max. zou beter zijn want kamertje beneden moet je doorheen, erg smal om via schuur naar buiten te gaan (is de toegangsdeur). Als je met 10 personen bij elkaar wilt zitten zou ik aanraden enkele kleine campingstoeltjes mee te nemen.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Nacht
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren