“Romantische setting in een prachtig decor”
Beoordeling van Lillo Tatini

Lillo Tatini
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Restaurants in Panicale
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Wat een plek en geweldig eten. Geen standaard keuken maar net even anders en meer verfijnd. Wel echt Italiaans en dus pure smaken zonder veel kruiden of sauzen. We hadden niet gereserveerd, wel doen, en hadden nog een plekje op het kleine terras wat erg leuk was gezien het prachtige uitzicht. Erg vriendelijke bediening, echtpaar met dochter. De zoon runt een restaurant in Amsterdam met een identieke formule en keuken, die gaan we ook eens opzoeken als we weer thuis zijn.

Datum van bezoek: september 2019

6 september 2019 beoordeeld

Met ons koor van 15 personen genoten van een voortreffelijke lunch bij Ristorante Caffé Lillo Tatini. We zaten buiten met uitzicht op het sfeervolle pleintje van Panicale (werelderfgoed). Heerlijke lunch van huisgemaakte pasta. Natuurlijk met een goed glas witte wijn. Voortreffelijk personeel en een zeer kundige kokkin en een zeer vriendelijke eigenaar. Hun zoon heeft een Italiaans restaurant met dezelfde kwaliteit aan de Tweede Anjelierstraat in Amsterdam.

Datum van bezoek: augustus 2019
30 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het mooie dorpje Panicale is nog niet echt aangetast door massatoerisme. Aan het pleintje naast de kerk ligt het pittoreske restaurant Lillo Tatino. Een aanrader . Wij aten Paling net broodkruimels en groenten en kabeljauw gevuld met saffraan aardappel en aangevuld met groene asperges. Heerlijk. Deze gerechten werden begeleid door een grechetto 2018van cantina Tuderum. De tiramisu was zijdezacht en vol van smaak.

Datum van bezoek: juli 2019
23 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In het pittoreske plaatsje Panicale is dit wel het culinaire hoogtepunt. Gastvrije ontvangst, bijzonder lekker eten en goede wijnen. Wat wil je nog meer? Nou vaker hier langs gaan . Dan verteld de gastheer dat hun zoon 3 jaar geleden een restaurant in Amsterdam is begonnen. Ook daar maar eens langs.

Datum van bezoek: juni 2019
21 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op bezoek in het schattige plaatsje Panicale, kwamen we voor de lunch dit restaurant tegen. Heerlijk gegeten. Folie gras en een tapenade van kippenlever, tagliatelle met een heerlijke saus en een soort paling gerecht met groenten, gevolgd door een heerlijk nagerecht.
Vriendelijke bediening de moeite waard.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Lillo Tatini bekeken, bekeken ook

Paciano, Province of Perugia

Tavernelle di Panicale, Province of Perugia

Castiglione del Lago, Province of Perugia
Panicale, Province of Perugia

In Lillo Tatini geweest? Deel je ervaringen!