“Geweldig”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier 2 x gegeten - en het was allebei de keren top. Wij hadden beiden verschillende gerechten en deze waren ook heel smaakvol. Zowel de pasta’s als de pizza - de bruschetta en knoflook garnalen .... bellisimo

Datum van bezoek: september 2019

19 mei 2019 beoordeeld

Tijdens onze vakantie hebben we hier meerdere malen heerlijk gegeten. Gezellige bediening, altijd in voor een praatje

Datum van bezoek: mei 2019
17 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 3 keer gegeten in onze vakantie. Eten is snel, goed geprijsd, bediening vriendelijk. Locatie is goed, leuk aangekleed, schoon. De kaart mag wel eens worden bekeken door een grafisch vormgever, maar goed. Veel keus op het menu, maar alles wat wij hebben bestelt goed, of uitmuntend. Pizza lekkere dunne bodem, goed belegd. Open keuken geeft ook altijd vertouwen. Truffel ravioli werkelijk fantastisch. Verder ook de lasagne, goulash, bruschetta erg lekker. Zeker een keertje aanschuiven hier voor lunch of diner.

Datum van bezoek: april 2019
24 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Service ok ! maaaaar een steak die niet echt goed smaak en dan de rekening !!
Steak 18€ - frieten op mijn bord 5€ en salade 4€ - 1€ water voor de hond ... nu moet je al apart betalen wat op je bord ligt ?? En voor tap water voor de hond ??
Dat hèb Ik nog nooit in mijn leven meegemaakt !!

Datum van bezoek: maart 2019
2 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij dit Italiaanse restaurant hebben wij genoten van het lekkere zonnetje, het mooie uitzicht over de zee en de heerlijkste Gnocchi! De vriendelijke bediening is snel.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Sottovento bekeken, bekeken ook

In Sottovento geweest? Deel je ervaringen!