“Wat was dat genieten geweldig top tent ! ”
Beoordeling van Restaurante Rebate

Restaurante Rebate
Reserveren met
Restaurante Rebate is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 4 van 94 Restaurants in Pilar de la Horadada
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een serveerster op onze camping gaf ons de tip om hier te lunchen . Wat hebben we genoten .Wat een heerlijk menu hebben ze ons voorgeschoteld . Het was top lekker en divers zie foto’s . Mooie omgeving en nog een flamingo show op de koop toe .

Het was geweldig

Gema V, Responsable de Comunicación van Restaurante Rebate, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2018

Hartelijk dank voor uw mening. We zijn blij dat je genoten hebt van je ervaring bij Rebate en kijken ernaar uit om je binnenkort te zien!

24 mei 2018 beoordeeld

Gesmuld van 17 heerlijke gastronomische hapjes tegen een faire prijs van 24,5 euro p/p en dat in een prachtige natuurlijke omgeving en met een super bediening.
En als toetje bovenop: een optreden van een zeer professionele flamenco - dansgroep.
Wel reserveren als je een plaats in de prachtige tuin wilt kiezen.

29 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sinds enige tijd op kaart bij Rebate een proef beleving van een keur aan kleine gerechtjes. Een parade van smaken en texturen, stuk voor stuk heerlijk. Dit menu "Experiencias" is uitstekend geprijsd voor €24,50. Naar keuze is hierbij een wijnarrangement voor €25 beschikbaar.
Dit blijft een toprestaurant waar alles klopt. Vriendelijke professionele bediening en een geweldige locatie.
Een absolute aanrader, reserveren aanbevolen.

Gema V, Gerente van Restaurante Rebate, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 april 2018

Thank you very much for your opinion. We are glad you enjoyed your experience in rebate. We'll be expecting you soon!

19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

restaurant is gelegen op een zeer mooie lokatie. Het personeel is vriendelijk en correct. Zeer mooi terras. Het eten is verzorgd en lekker. Een aanrader.

26 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Was gezellig en lekker om te eten, maar vonden het spijtig dat het niet meer het concept was van 3 jaar geleden met de glaasjes bij voorgerecht en nagerecht

Reizigers die Restaurante Rebate bekeken, bekeken ook

Pilar de la Horadada, provincie Alicante

In Restaurante Rebate geweest? Deel je ervaringen!