TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 31 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het interieur is gezellig retro: bruin sanitair, kanten gordijntjes en zelfs een reiswekkertje ontbreekt niet op het nachtkastje. Sfeerloze kamer vonden wij. Maar goed schoon en prima bed, en dat is belangrijkste voor ons. Prima voor een kort verblijf maar voor een vakantie zou ik dit niet uitkiezen

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 18 augustus 2019

Het 3* hotel Hauer voldeed prima aan onze verwachtingen, meestal kiezen wij een 4* maar dit hotel was prima voor zijn 3*.
Kamer met balkon was zeer schoon evenals de badkamer, leuk om even op het balkon te zitten en de kanovaarders voorbij te zien komen.
Restaurant en terras zijn goed evenals de vriendelijke bediening. Ontbijt is voldoende, genoeg keuze.

Kamertip: voorzijde met balkon, lift is aanwezig
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2019

Schone kamer en prima bedden.geweldig eten en uitgebreid ontbijt.
Afsluitbare garage voor motoren en fietsen. Niet voor trikes of zijspan i.v.m. smal gangpad. Voor hotel parkeerruimte, gratis voor gasten. Aan de sure (sauer) dus goedkoop tanken in Luxemburg. Mooi uitgangspunt voor motor en fietstochten. Eigenaar verzorgd op woensdag tourritten.

Kamertip: Er zijn kamers met balkon, en er is een lift aanwezig. Schone douche en goede bedden, geen zachte wegzakkende matrassen
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 26 maart 2019

Mooi hotel aan de rivier , met vriendelijk personeel en een uitstekend ontbijt en een goed restaurant. De kamers zijn schoon en netjes. Een rustige omgeving. Een mooie plaats om van hieruit wandeltochten in de Eifel te ondernemen

Kamertip: uitzicht op de rivier Sauer
Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 17 september 2017

Voor de zoveelste maal geweest en ja Alles weer tip top in orde verdient gewoonweg een ster meer komen zeker terug bedankt aan het HAUERTEAM .
mooie streek altijd wat te bezichtigen en veel in de nabijheid leuk om er te wandelen groetjes vanuit oostende

Kamertip: voorkant mooi zicht gezellig teras
Datum van verblijf: september 2017