“Top locatie voor lekker eten”

Bollendorfer Stube bei Milan
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Bollendorf
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kom ik graag terug. Het eten is er top voor een correcte prijs. Milan is een topgastheer en de bediening is top, altijd met een glimlach.

Datum van bezoek: augustus 2021

5 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten. Balkankeuken. Zeer vriendelijke bediening door Milan zelf. Zeer grappige man die alles met een kwinkslag doet. Hier kom ik terug

Datum van bezoek: juni 2021
2 augustus 2020 beoordeeld

Het was erg druk maar wel erg gezellig druk. Moesten even wachten op het eten, maar het eten was echt heel erg goed. We werden goed bediend door vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: juni 2020
31 juli 2020 beoordeeld

Het restaurant is Balkan georiënteerd, de eigenaar is een vrolijk druk baasje.
Grote hoeveelheden vlees voor niet te veel geld.
Jammer dat er eigen wijn geschonken wordt, die behoorlijk aan de prijs is.
Je merkt dat er veel vaste klanten zijn van allerlei nationaliteiten, die hun vakantie in Bollendorf of omgeving doorbrengen.

Datum van bezoek: juli 2020
27 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant is c.a. 5km van Beaufort, onze uitvalbasis. Prima restaurant, lekker eten (forel en schnitzel 'Bollendorf'), vriendelijk personeel en een mooie prijs. Wij waren dan ook tevreden!

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Bollendorfer Stube bei Milan bekeken, bekeken ook

Grundhof, Grevenmacher District
Berdorf, Grevenmacher District

Echternach, Grevenmacher District

In Bollendorfer Stube bei Milan geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.