“Geweldig appartement met fantastisch uitzicht”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 6 bijdrager
160 beoordelingen
15 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 49 nuttige stemmen
“Geweldig appartement met fantastisch uitzicht”
Beoordeeld op 11 juli 2016 voor een verblijf in juni 2016

Dit is echt een 5-star locatie en een aanrader als je een heerlijke rustige vakantie zoekt. De communicatie met Katja was erg goed en prettig. Katja spreekt vloeiend Engels maar ook Duits vanwege haar afkomst. We werden op de aankomstdag opgehaald door haar vader Hartmuth, een aardige man die Duits en Spaans spreekt. Het ophalen was echt wel nodig want het huis ligt bovenop een berg en je moet via een smal weggetje omhoog. Anders zou je het niet vinden want het staat niet op de navigatie ;-) Het weggetje is erg smal en stijl maar dat went wel ;-) Het huis met daarin de appartementen ligt echt schitterend op een berg en heeft prachtig uitzicht richting de kust. Het is hier zo rustig, heerlijk. Het appartement is van alle gemakken voorzien en de bedden zijn heerlijk. Het zwembad is fantastisch met lekkere ligbedden en de tuin om het huis wordt goed bijgehouden. Kortom, alles klopt hier. Wij zijn niet eens op pad gegaan maar hebben heerlijk genoten van de rust en de fantastische locatie. Aan gezien ons vliegtuig laat in de avond ging en er niet direct andere gasten kwamen werd de schoonmaak van ons appartement een dagje opgeschoven zodat we de laatste dag konden blijven zolang we wilden. Echt klasse. Hier gaan we zeker nog een keer naar toe.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: Goede communicatie en bijzonder aardige en behulpzame mensen
Minpunten: het weggetje om er te komen is even wennen
Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
12 jul 2016
Thank you very much for this great review. There is nothing better for us than to have happy guests. It would be great to have you here again at our finca. You were such lovely guests!!!
We hope you have a nice summer and send you many greetings from La Herradura from the whole finca team!!!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren