Hoogtepunten uit beoordelingen

Jenny S
via mobiele applicatie
Lees alle 6 beoordelingen

Beoordeeld op 13 mei 2019 via mobiele applicatie

Titel zegt wel genoeg, vind je? Helemaal vanuit Haarlem met de taxi naar Noordwijk. Bewakers en politie die je vervolgens uit lacht omdat je 1 minuut te laat bent.

Beoordeeld op 12 mei 2019 via mobiele applicatie

Kom je aan om 1:01 mag je niet meer naar binnen en gaat de bewaker een beetje uitlokken/provoceren. Hoge taxi kosten gemaakt voor niks dus, zou lekker ergens anders heen gaan als je een leuke avond wil hebben!

Beoordeeld op 12 mei 2019 via mobiele applicatie

Het liefst geef ik 0 sterren we kwamen daar 1 minuut te laat aan vanaf Haarlem voor een verjaardag kwamen we niet meer binnen dat is niet het ergste het ergste is dat we door de beveiligers plus de beveiligers buiten vol werden uit gelachen ook toen we vertelde dat we heele maal uit Haarlem kwamen en veel geld hadden betaald er hing ook een heele slechte sfeer buiten met opstootjes en beveiliging die hun macht aan het misbruiken was jammer dat wat een gezellige avond zo verpest kan woorden geen aanrader we horen ook aleen maar slecht verhalen van oplichting plus discriminatie

Beoordeeld op 12 mei 2019 via mobiele applicatie

Schandalige omgang met mensen. Wij kwamen uit Haarlem met de taxi, 80 euro betaald en geen toegang gekregen. Dit allemaal omdat wij op het moment bij de deur net 10 seconden te laat waren. Jammer dat het zo moet gaan...

Beoordeeld op 10 juli 2018 via mobiele applicatie

Heel gezellig hier. Muziek is goed geregeld. Drankjes voor normale prijs. Gratis entree waar zie je dat nog. En vriendelijk gezellig personeel!!!

Datum van activiteit: juni 2018