“Mooie zaak!”

Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Buffet
23 april 2018 beoordeeld

Wat hadden we een superfeestje! Een reünie met de jarigen, leuk onthaal,prachtige zaal en een prima team om alles in orde te houden. Het eten was heel lekker,proficiat aan de kok! Dus met deze,een feestje?klein of groot? Een aanrader!! Een dikke pluim voor het ganse team

23 april 2018 beoordeeld

Ons huwelijksfeest werd uitbundig gevierd in Salons Cortina. Wij zijn zeer tevreden over zowel de eerste communicatie met de zaal als het verloop van de dag zelf. We werden goed begeleid tijdens de voorbereiding van onze grote dag. Alles werd tot in de puntjes verzorgd. Zowel op receptie als avondfeest werden alle gasten voorzien van voldoende eten en drank. Het zeer uitgebreide en verzorgde dessertbuffet was er één om nooit te vergeten. Wij raden Salons Cortina zeker aan voor alle gelegenheden zowel groot als klein!

9 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een super leuk feest (30 jaar huwelijksverjaardag )bij salons cortina
Alles was super goed geregeld,de service,het team en een dikke pluim voor de zaalmeester
Het eten was van super kwaliteit , Top,Top,Top !!!!!!!
Familie, Libbrecht - Vercouillie

Eccellenza01, Manager van Salons Cortina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 april 2018

Hartelijk bedankt voor het leuke berichtje :-)
Nog vele leuke jaren samen toegewenst, en graag tot nog eens
Groetjes, Davy.

26 februari 2018 beoordeeld

Wij hadden een heerlijke brunch met de familie. Het eten is van uitstekende kwaliteit en de service is super. De ballonnen man heeft alle kindjes voorzien van een bijzondere creatie en iedereen heeft zich geamuseerd op de dansvloer.

22 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig.personeel heel vriendelijk. Jammer dat men niet alles aanvulde en niet alles warm was. Vond de prijs meer dan voldoende .

Reizigers die Salons Cortina bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen
Menen, West-Vlaanderen

Wevelgem, West-Vlaanderen

In Salons Cortina geweest? Deel je ervaringen!