Beoordeeld op 3 augustus 2020 via mobiele applicatie

Voor de 2de maal hebben we verbleven in hotel La Malle Poste. Alles in orde met de kamer. Netjes. Vriendelijke ontvangst. ‘S avonds gegeten op het terras. Heel lekker gegeten. 4 gangen Uitstekende wijnkaart, wel wat duur.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 31 juli 2020

Wat een ontdekking! Onze verwachtingen werden meer dan overtroffen! Er is een privé parking (al kan die al snel vol staan wanneer het druk is), een zwembad (niet echt groot, maar voldoende als dagelijkse verfrissing) en een beperkt wellnessgedeelte (waarvan de hamam helaas niet werkte). Maar de topattractie van dit hotel is wel degelijk de keuken. We waren van plan om hier één avond te dineren, maar besloten uiteindelijk om alle vier avonden van ons verblijf hier te eten. Omdat de kwaliteit gewoon super was, sterrenniveau zonder enige twijfel. De keuze is helaas wat beperkt tot twee menu's en een tweetal tijdelijke aanbevelingen, maar dit is dan ook geen doorsnee mosselen-met-friet restaurant. De uitbaatster kan wat streng overkomen (zie opmerkingen in andere beoordelingen), maar is naar onze ervaring bijzonder elegant, uiterst efficiënt en zeer gastvrij. Ook het overige hotelpersoneel is altijd vriendelijk en behulpzaam. De wijnen waren voor onze portefeuille nogal aan de dure kant, al vonden we toch telkens ook iets wat nog net binnen onze financiële marges viel. Een aanbod van een tweetal glazen aangepast bij het menu zou een heel welgekomen alternatief zijn. Het ontbijt was ook super verzorgd, al zou een kan koffie in plaats van telkens één kleine kop toch iets handiger geweest zijn. Maar laat deze kleine bemerkingen niet afleiden van de algemene conclusie: La Malle Poste is een absolute aanrader, top kwaliteit hotelservice en een heerlijk fijne uitstekende keuken.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 6 oktober 2019

Fantastische midweek in een luxehotel met alles erop en eraan - wij logeerden in suite nummer 40 - les thermes - de kamer was ronduit prachtig en groot - hele mooie indeling van het meubilair en bubbelbad met aparte douche en apart toilet buiten de badkamer - directe uitgang naar de tuin wat ideaal is als je met een hondje logeert - het gastronomisch arrangement was supper lekker en ja, de wijnen zijn inderdaad niet goedkoop maar je kan wel een keuze maken tussen de "minder dure wijnen" - ontbijt heel lekker en indien je niet genoeg hebt mag je gerust bijvragen - personeel super vriendelijk en behulpzaam - kwamen zelf afscheid nemen de avond ervoor omdat ze verlof hadden de dag van ons vertrek - dit gebeurt niet vaak op andere plaatsen

Kamertip: Kies kamer langs tuinkant - geen last van het straatgeluid - suites les thermes groot en modern met directe toegang tot tuin
Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

Onze kamer nr 530 lag in het nieuwe gedeelte en was 20 euro duurder dan een standaardkamer, eigenlijk zou die 20 euro goedkoper moeten zijn. Matras versleten, zeer warm en geen airco, raam open wil zeggen veel straatlawaai, lakens werden op 6 nachten maar 1 keer ververst terwijl we elke nacht ons kapot zweette, restaurant was gesloten wegens verlof. Positief was er ook, een goed ontbijt, vriendelijk personeel, binnenzwembad en sauna vrij te gebruiken, oud gedeelte is mooi. Mensen die een goede beoordeling geven verblijven waarschijnlijk in het oud gedeelte. Voor ons nooit meer.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2019

We hebben dit hotel zeer lastminute geboekt en hebben ons dit niet beklaagd.
Via een grote privé parking -achteraan het hotel- kan je op 2 manieren naar de receptie. Langs de buitentrap maar ook langs de kelders. Dit is echt wel een spectaculaire manier want je passeert langs de wijnkelders. Je waant je net in een donkere onderaardse kasteelgang. Het interieur van het hotel vond ik enorm mooi, maar dit is zeer persoonlijk. Veel oudere dingen terug een nieuw leven gegeven, al of niet met een likje verf of een modernere toets. De kamers zijn ruim en mooi ingericht. Alleen spijtig dat je niet op het balkon kan zitten. Er is geen airco, maar er staat een ventilator ter beschikking. De badkamer vond ik eerder aan de krappere kant. Er was wel een bubbelbad, maar dat doet tevens dienst als douche. De hogere instap vond ikzelf niet altijd gemakkelijk ( en al zeker niet voor oudere gasten) , persoonlijk mistte ik een vergrotende make-up spiegel. Het hotel beschikt over een klein verwarmd binnenzwembad, sauna en hamman. Het ontbijt is superlekker. Alles vers en heel veel fruit en een vers fruitsapje . Koffie /thee dien je zelf te halen aan een machine. Deze geeft dan maar een half tasje waardoor iedereen 2x moet drukken. Dit gaf soms wel wat aanschuif. In deze mooie zaak zou koffie aan tafel een pluspunt zijn. Het brood en charcuterie wordt aan tafel gebracht. Je kan zowel binnen als buiten eten. Met het oog op de vele insecten die er waren , is het misschien aangeraden om ofwel de charcuterie te voorzien van een afdekmandje of deze eveneens op de buffettafel te plaatsen. Hier kan je ook het fruit, yoghourt, confituren , .... vinden.
We hebben 1x s avonds in het hotel gedineerd. Je kon tijdens een aperitief in de tuin de menukaart bekijken. Alles wordt zeer mooi gepresenteerd en was lekker. Ben je een grote eter, dan neem je best een 4 of 5 gangenmenu. Er was een grote selectie aan wijnen ( ook normaal met al die wijnkelders).
Het hotel is midden in het dorp gelegen , wat je de mogelijkheid geeft om nog ergens anders iets te gaan drinken of eten.in het algemeen zijn er wel veel trapjes te doen.
Wij waren aangenaam verrast en keren zeker nog een keertje terug in herfst of winter.

Kamertip: Kies een kamer met zicht op de tuin
Datum van verblijf: juli 2019