“Midweek ertussen uit”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Domaine des Hautes Fagnes
Beoordeeld als nr. 1 van 2 hotels in Ovifat
8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We boekten dit verblijf wegens zijn wellness faciliteiten en de mooie omgeving. Mooie kamer aparte badkamer en toilet. Redelijk warm en vochtig op de kamer wij zetten dikwijls het raam open. Wel geen airco aanwezig. Wellness faciliteiten voldoen stoomcabine was niet altijd top. Aangenaam dat er binnenzwembad was. De brasserie in het hotel is ook verzorgd. Prijzen van drank is nogal prijzig in vergelijk met verdere dorpen. Steeds vriendelijk personeel die zowel Frans als Nederlands praten.

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner

Een TripAdvisor-lid
14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al jaren kom ik met mn kinderen naar dit fijne hotel .. ook al met bevriende koppels verbleven en telkens opnieuw een succes. De kamers zijn proper verzorgd en goed ingericht .. zeer goed wifi aanwezig
Het ontbijt met vers te persen appelsien zien we telkens naar uit en het zwembad met sauna stoombad en jacuzzi telkens genieten na een stevig dagje ardennen
Prachtig gelegen zeker bij sneeuwlandschap
Minpuntjes : als je geen arrangement boekt is ontbijt en wellness nog voor stevige prijs bij te voorzien
We komen zeker terug

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
9 augustus 2017 beoordeeld

We hebben dit hotel geboekt als tussen hotel op onze terug reis uit Duitsland.
onze ervaring was niet goed, we kwamen om ca 14.00 aan en mochten voor 15.00 uur niet op onze kamer ook mochten we nog geen gebruik maken van de Wellness faciliteiten . Dit is erg vervelend als je al een aantal uren in de auto gezeten hebt. Dan wil je juist even ontspannen. Dan viel de kamer ook erg tegen klein vieze lucht, , vuil , haren op bed en tussen de lakens. badkamer met douche in bad, als je slecht te been bent is dat bijna geen doen. Wij hebben zelf het idee dat deze kamer alleen in nood gevallen geboekt wordt of voor mensen met een cadeaubon zoals wij gebruikt wordt.

Voor ons nooit meer !

Kamertip: Veel geluidsoverlast , liften en slaan van deuren
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
1 augustus 2017 beoordeeld

Wellness gedaan met lunchen en diner alles perfect in orde
Mooie locatie, zeer goede wellness en lekker eten zowel lunch als diner met lekkere wijnen . Wie wenst kan ook tennissen of golfen (minigolf)
Mooie streek, mooi hotel, verzorgde kamers en super wellness

• Verbleef: September, 2016, reisde met vrienden
16 juli 2017 beoordeeld

De ontvangst aan de receptie gebeurde in perfect Nederlands (wat niet altijd het geval is in Wallonië). Ook het merendeel van het andere personeel is meertalig. Het hotel is ietwat verouderd. De kamer die wij hadden was tamelijk klein. Wel een badkamer met bad /douche en een apart toilet.
De welness faciliteiten zijn proper, verzorgd en , daar er niet veel volk was, goed te gebruiken.
Het gastronomisch diner was een streling voor het oog en voor het gehemelte en bij prijs.

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
17 april 2017 beoordeeld

Goed gelegen hotel in mooi wandelgebied. Ruime parking en vriendelijk onthaal & bediening. Kamers & badkamer wat out-dated voor 4*, eerder nog 3*. Proper.

Beperkte kaart maar elk lekker eten. Enkel dessert missen verfijndheid.

Ontbijt was (achteraf gezien) niet in de standaardrpijs inbegrepen en dat vind ik toch wel erg misleidend bij het boeken. Temeer daar alle arrangement, inclusief ontbijt, vermelden en dus suggereren dat ontbijt ook in standaardprijzen inbegrepen is. Niet dus, en dat wordt nergens op de website vermeld. Wel uitstekend ontbijtbuffet, maar dat mag wel voor 20€/pp/dag.

Kamertip: Geen kamer aan de hoofdingang. Om 7u wordt daar het linnen geleverd & afgehaald. Veel rollend ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2017, reisde met familie
14 maart 2017 beoordeeld

zijn een koffietje gaan drinken, eens nieuwsgierig gaan kijken "hoe ziet het er uit ?" ( vroeger veel geweest om in omgeving te gaan langlaufen ) - maar het was toen nog niet "het luxueuse" hotel - ziet er wel tof uit, groot, vriendelijke persoonlijke bediening, dus "positief" beoordeeld !

Verbleef: Februari, 2017
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Ovifat in overweging
op 16,2 km afstand
Hotel des Bains & Wellness
nr. 1 van 6 in Robertville
88 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Domaine des Hautes Fagnes geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Domaine des Hautes Fagnes

Adres: Rue des Charmilles 67, Ovifat 4950, België
Telefoonnummer:
Locatie: België > Wallonië > Belgische Ardennen > Provincie Luik > Ovifat
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Ski-in/ski-out Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 2 hotels in Ovifat
Prijsklasse: € 71 - € 172 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Domaine des Hautes Fagnes 4*
Aantal kamers: 71
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Booking.com, Expedia, Weekend Desk, Hotel Booker B.V. en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Domaine des Hautes Fagnes met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Domaine Des Hautes Fagnes Hotel Ovifat

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?