14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al jaren kom ik met mn kinderen naar dit fijne hotel .. ook al met bevriende koppels verbleven en telkens opnieuw een succes. De kamers zijn proper verzorgd en goed ingericht .. zeer goed wifi aanwezig
Het ontbijt met vers te persen appelsien zien we telkens naar uit en het zwembad met sauna stoombad en jacuzzi telkens genieten na een stevig dagje ardennen
Prachtig gelegen zeker bij sneeuwlandschap
Minpuntjes : als je geen arrangement boekt is ontbijt en wellness nog voor stevige prijs bij te voorzien
We komen zeker terug

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
9 augustus 2017 beoordeeld

We hebben dit hotel geboekt als tussen hotel op onze terug reis uit Duitsland.
onze ervaring was niet goed, we kwamen om ca 14.00 aan en mochten voor 15.00 uur niet op onze kamer ook mochten we nog geen gebruik maken van de Wellness faciliteiten . Dit is erg vervelend als je al een aantal uren in de auto gezeten hebt. Dan wil je juist even ontspannen. Dan viel de kamer ook erg tegen klein vieze lucht, , vuil , haren op bed en tussen de lakens. badkamer met douche in bad, als je slecht te been bent is dat bijna geen doen. Wij hebben zelf het idee dat deze kamer alleen in nood gevallen geboekt wordt of voor mensen met een cadeaubon zoals wij gebruikt wordt.

Voor ons nooit meer !

Kamertip: Veel geluidsoverlast , liften en slaan van deuren
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
1 augustus 2017 beoordeeld

Wellness gedaan met lunchen en diner alles perfect in orde
Mooie locatie, zeer goede wellness en lekker eten zowel lunch als diner met lekkere wijnen . Wie wenst kan ook tennissen of golfen (minigolf)
Mooie streek, mooi hotel, verzorgde kamers en super wellness

• Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
16 juli 2017 beoordeeld

De ontvangst aan de receptie gebeurde in perfect Nederlands (wat niet altijd het geval is in Wallonië). Ook het merendeel van het andere personeel is meertalig. Het hotel is ietwat verouderd. De kamer die wij hadden was tamelijk klein. Wel een badkamer met bad /douche en een apart toilet.
De welness faciliteiten zijn proper, verzorgd en , daar er niet veel volk was, goed te gebruiken.
Het gastronomisch diner was een streling voor het oog en voor het gehemelte en bij prijs.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
17 april 2017 beoordeeld

Goed gelegen hotel in mooi wandelgebied. Ruime parking en vriendelijk onthaal & bediening. Kamers & badkamer wat out-dated voor 4*, eerder nog 3*. Proper.

Beperkte kaart maar elk lekker eten. Enkel dessert missen verfijndheid.

Ontbijt was (achteraf gezien) niet in de standaardrpijs inbegrepen en dat vind ik toch wel erg misleidend bij het boeken. Temeer daar alle arrangement, inclusief ontbijt, vermelden en dus suggereren dat ontbijt ook in standaardprijzen inbegrepen is. Niet dus, en dat wordt nergens op de website vermeld. Wel uitstekend ontbijtbuffet, maar dat mag wel voor 20€/pp/dag.

Kamertip: Geen kamer aan de hoofdingang. Om 7u wordt daar het linnen geleverd & afgehaald. Veel rollend materiaal over hobbelig pad = lawaai.
  • Verbleef: april 2017, reisde met familie