“Ziek geworden”
Beoordeling van ristorante l'oro di napoli

ristorante l'oro di napoli
Geclassificeerd als nr. 40 van 57 Restaurants in Overijse
Keukens: Italiaans
1 juni 2018 beoordeeld

Veel te duur en te weinig eten. 4 dagen ziek in bed gelegen na een bezoek aan hun 'restaurant'. Er zat nog 1 ander koppel in de zal en voor de rest was het leeg...

3 maart 2018 beoordeeld

zelden meegemaakt hoe de chef Suzy aan tafel komt vertellen hoe zij haar grondstoffen bewerkt, en met welke passie voor de voedingsstof als voor de manier van prepareren. Zeker te proberen is haar tranende saboyon, gewoon hemels. dank u Suzy en tot binnenkort hoop ik.

15 februari 2018 beoordeeld

Heel lekker gegeten, maar porties wat klein, zelfs voor mijn vrouw en dochter die toch geen grote eters zijn. bediening prima, gastvrouw heel vriendelijk, waarschijnlijk ook omdat wij de Italiaanse taal machtig zijn en dat schept een band. nog 1 opmerking: rekening is wat gekribbel op een blad uit een notaboekje => iedereen moet belastingen betalen...

18 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Telkens nieuwe en fantastisch lekkere suggesties! Verzorgd restaurant met hele vriendelijke bediening!

17 december 2017 beoordeeld

Wij vonden ons bezoek heel onpersoonlijk en het was geen goede service.
Bij ontvangst werden de jassen niet aangenomen, hebben wij maar op stoel gegooid. De menu's blijven na de bestelling op de tafels liggen. De glazen waren niet proper. We kregen olijfjes maar waar moesten we heen met onze pitjes? Het brood was zo snel afgebakken witte broodjes, niet aangeraakt. Tafel was niet aangekleed. Wij kregen ons eten, waren ze met een kuisproduct (jesus de geur) de tafel aan het opkuisen. En er waren maar 4 tafels bezet dus niet druk. Borden werden al weggehaald terwijl nog één iemand aan het eten was. De tafel werd al opgeruimd, de glazen weggehaald terwijl we nog niet betaald hadden. Ze doen hun best maar vond de service triestig. Het eten was lekker maar was ook zoeken naar de kreeft die we besteld hadden. Voor ons niet meer. Een beetje beter ontvangst zou al veel doen.

Eduard B, Propriétaire van ristorante l'oro di napoli, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 december 2017

Goede dag
Ik dank u voor uw advies,Ik aanvaar krietiek.
Ik vond de service ook niet goed die dag.
Maar personeel opleiden is niet gemakkelijk.
Als ze hun werk onder de knie hebben verdwijnen ze
Las er een volgende keer zou zijn vraag maar naar de eigenaar
Groeten

Reizigers die ristorante l'oro di napoli bekeken, bekeken ook

Tervuren, Vlaams-Brabant
Overijse, Vlaams-Brabant

In ristorante l'oro di napoli geweest? Deel je ervaringen!