14 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed hotel diervriendelijk mooie en propere ruime kamers het personeel is er ook heel vriendelijk en behulpzaam heb er al terug gereserveerd voor een verblijf in mei we kijken er al naar uit ook een ruime parking voor de wagen

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
25 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk hotel, sympathieke bediening en prima service, vriendelijk personeel, een aanrader, het eten lekker en geeft een buikje vol gevoel, ook streek gebonden bieren, voor de liefhebbers natuurlijk, grote parking, gezellige, knusse kamers en free wifi

Verbleef: november 2015, reisde voor zaken
19 oktober 2015 beoordeeld

wij hadden voor hotel Panorama gekozen voor de ligging/prijsverhouding , we hadden een familiefeestje in de buurt , de kamers zijn ruim en zijn ook mooi , en vooral heel netjes , goeie bedden , de badkamer is een beetje verouderd maar blijkbaar zijn ze aan het renoveren in bepaalde kamers , het personeel op en top vriendelijk en behulpzaam , ontbijt was prima , voor elk wat wils ,het eten in het restaurant was lekker en alles mooi gepresenteerd , bij het binnenkomen kregen we ook nog een fles cava aangeboden ( ik weet niet of dat altijd zo is ) en ook een mapje met alle mogelijke info over de streek , wandelroutes , fietsroutes , alle mogelijke plaatsen die het bezoeken waard zijn , een heel duidelijk en voortreffelijk mapje info . Wifi is gratis en werkt prima . Indien je wenst kan je er ook tennissen in de club van het hotel .We waren er in het weekend , dan is het er meestal rustig , het hotel is druk in de week waar vooral zakenmensen logeren , ja indien wij nog eens overnachten in de streek dan zonder probleem weer daar boeken . Ook belangrijk ; in de periode van de druiven kan je er druiven uit de streek kopen , dit in de bar van de tennisclub , gunstiger prijs dan elders.

Kamertip: je kan een keuze maken tussen met bad of stortbad , je hebt een keuze tussen type A en B of een suite
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
13 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideaal om in de omgeving te wandelen.
Het zonienwoud in tervuren bv
Vanuit het hotel krijg je voldoende info mee , zelfs een volledig uitgestippelde wandeling vanuit Overijse .
Het personeel is er enorm vriendelijk en behulpzaam.
De kamers zijn groot met een goed groot bed. Heerlijk geslapen.
Jammer dat het er niet echt fris rook op de kamer , dit was het enige minpuntje .
Het ontbijt was meer dan ok. Verse koeken. Lekkere koffie. verse eitjes ....
S'avonds in het restaurant gegeten.
Ondanks de beperkte kaart nog voldoende keuze. Het eten vonden we lekker en ruimschoots voldoende.
We komen hier graag nog eens terug

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
13 juli 2014 beoordeeld

Hotel Panorama heeft op het eerste gezicht weinig charme: het oogt niet mooi, noch gezellig, maar de kamers zijn kraaknet en daar komt het toch vooral op aan. Deze zaak moet het op weekdagen waarschijnlijk hebben van zakenmensen, dus in het weekend loopt het hotel ietwat leeg, maar daardoor kun je als toerist aan een voordelige deal geraken. Bovendien is het personeel vriendelijk, heel erg vriendelijk zelfs en dat maakt alle kleine gebreken ruimschoots goed!

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner