“la Gleize”
Beoordeling van Les Doux Ragots

Les Doux Ragots
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in La Gleize
31 mei 2018 beoordeeld

Een ontdekking op alle mogelijke vlakken, super vriendelijke eigenaars, die onze batterijen van de E bikes opgeladen hebben terwijl we genoten van een prachtige lunch.
De gerechten zijn bereid met verse producten, zo was er bij de huisgerookte zalm, die top was , in de mesclun een variatie aan verse kruiden . super lekker..
De entrecôte van kalf was perfect gebakken met een prachtig garnituur van verse groenten en berkenzwammen.
Een unicum in de horeca ; verse handgesneden frieten en dit alles voor amper 20 euro!!!!!
Mijn echtgenote opteerde voor een tomaat garnaal die op een trendy manier geserveerd werd,een scala van tomaat variëteiten, en er werd op geen garnaal gekeken .
een topper in de streek die we zeker nog eens gaan bezoeken.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zaterdagavond gegeten op het terras. Heel mooi uitzicht! Het eten was super lekker en bediening was ook top. Vriendelijk mensen. Iets waar ik zeker zou teruggaan!

8 mei 2018 beoordeeld

Lekker en prettig uit eten. Fijne sfeer. Smakelijk eten en lekkere wijn. Bij mooi weer mooie tuin om te zitten.

4 mei 2018 beoordeeld

Heel goed adresje op alle vlak: keuken, smaken, interieur, ontvangst, service, ...
Prijs-kwaliteit een topper. Nog geen sterren-niveau, maar wel heel goed.

12 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen weekend, op aanraden van onze B&B eigenaar, in Les Doux Ragots beland. Twee keer in feite, de eerste keer op aanraden de tweede keer omdat het zo verdomd lekker was!
Als je arriveert zou buiten je niet zeggen dat het interieur moderne klasse uitstraalt. Het terras is eveneens een aanrader waar we met het goede weer van konden profiteren.
Als voorafje kregen we een Thaise bereiding van Scampi vergezeld van een aspergesoepje welke beiden perfect op smaak waren.
Als hoofdgerecht namen we pavé de boeuf gebakken in een houtskooloven (four Josper) met bijhorende sauzen, en de filet de porc met cross/blackwell saus.
De bereidingswijze van zowel de steak als de varkensfilet waren buitengewoon, bij de steak kwam een, volgens mij, bijna halve kilo aan óverheerlijk bereide warme groenten (asperges, raap, wortelen, courgette, tomaat, boontjes, broccoli, aubergine) liggend op een bedje van pastinaakpuree.
De varkensfilet was eerst gerookt en daarna ook afgegrild in de oven, dit kwam met zelfgemaakte pommes duchesse. Heerlijk!
Met zulke kwaliteit op zo’n locatie moesten we niet lang nadenken om meteen te reserveren voor de volgende dag...
Als we weer in de buurt zijn komen we absoluut terug!
Topper!

Reizigers die Les Doux Ragots bekeken, bekeken ook

La Gleize, Provincie Luik
Stoumont, Provincie Luik

Trois Ponts, Provincie Luik

In Les Doux Ragots geweest? Deel je ervaringen!