“Grand Prix”
Beoordeling van Escabeche

Escabeche
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Restaurants in Zoute
8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden met 4 een lunch op deze plaats waar we toch regelmatig willen genieten en steeds om dezelfde reden, mooie bordjes, perfecte cuisson , lekkere smaken en niet te missen in het wildseizoen. Wij kozen voor de sharing plates als voorgerecht, 3 gerechtjes op basis van witte tonijn, makreel en St Jacobsvrucht, de twee eerste met Oosterse inslag, het laatste met truffel. Hierbij dronken we een Rully, perfect geslaagd. Als hoofdgerecht Patrijs en tarbot, opnieuw mooie bordjes en lekker e gerechtjes. De rode wijn hierbij was een bastide de Dauzac, best betaalbaar als Margaux en passend.
De gastvrouw bediende ons super vriendelijk, open en met interesse ondanks een volle zaal.
Proficiat en tot binnenkort bij start van de fezantenperiode.

2 oktober 2017 beoordeeld

iedereen wenst hier te zijn, en terecht de kwaliteit is in orde en de service is ook van niveau. zeker te testen .

2 oktober 2017 beoordeeld

Met 2 personen gegeten op een zondagavond, (te) weinig cliënteel in de zaak ?!
De klanten werden vooraan in het restaurant geplaatst om het, van de straat uit, beetje gevuld te doen lijken.
Misschien wat te duur voor hetgeen geserveerd wordt.
De champagne Larmandier-Bernier is overheerlijk, één van de betere in zijn soort.
De rode wijn "Château La Commanderie Saint-Estephe - Cru Bourgeois" bevat een jammerlijke fout op de kaart : vervang 'Saint-Estephe' door 'Pomerol' en je hebt de enige juiste benaming voor deze smaakvolle wijn.
Als hoofdgerecht namen wij de patrijs maar deze was bijzonder teleurstellend : een overjaars beest dat veel te droog uitviel, totaal niet sappig, ook al was de bereiding ok. De veenbessen waren niet zelfbereid, de appeltjes daarentegen smaakten heerlijk en de puree was wel home made.
Toch maakte dit onze avond niet goed, de koffie lieten we maar zo, de sfeer was weg, de rekening bleef op de maag liggen.
Heel erg spijtig voor een zaak die toch als TOP wordt omschreven.

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier is de Maître echt nog een maître ! We hebben met onze culixlub dames heerlijk gedineerd !,Het was voltreffelijk en de bediening is top! Ook de wijnkaart is zeer uitgebreid , men heeft zelfs Oostenrijkse wijnen uit het Burgenland die heerlijk samen gaat bij wild eend. Je proeft dat het eten met passie is bereid en nogmaals de Maître is zeer goed en uiteraard de chefkok en zijn equipe ook! Wij komen zeker terug!

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste bezoek en dit was een pure sensatie
Gewoon top
Dit is minstens 1 ster waard
Hier komen we nog en promoten we bij vrienden
Zeer goede bediening en lekkere wijn

Reizigers die Escabeche bekeken, bekeken ook

Knokke-Heist, West-Vlaanderen

Knokke, Knokke-Heist
Knokke-Heist, West-Vlaanderen

In Escabeche geweest? Deel je ervaringen!