“Bangelijk ervaring ”
Beoordeling van Escabeche

Escabeche
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Restaurants in Zoute
10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste bezoek en dit was een pure sensatie
Gewoon top
Dit is minstens 1 ster waard
Hier komen we nog en promoten we bij vrienden
Zeer goede bediening en lekkere wijn

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op goed geluk 's middags gebeld voor tafeltje van 2 op de zaterdagavond. Hadden net een afmelding gehad. Geluk dus! Perfecte setting daar. Goede bediening. Als voorgerecht is het to share gerecht aan te raden. Fantastisch! Heerlijke gerechten. Alles is niet goedkoop maar vind alles nog redelijk, zeker gezien de kwaliteit. Aanrader!

23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

- menu is zeer lekker
- verfijnde keuken
- heel vriendelijke eigenaars en personeel
- mooi interieur
- romantisch
- vakmensen
- voor herhaling vatbaar!

2 mei 2017 beoordeeld

Voor de lunch-menu heb je keuze uit twee voorgerechten en twee hoofdgerechten. Je kan deze uitbreiden met 2 glazen aangepaste wijnen, nagerecht en koffie ("supersize me" menu :-)). Het voorgerecht was gewoonweg subliem, het hoofdgerecht (rog met curry) was top gemaakt, maar minder mijn ding, de waterzooi van mijn partner was echt lekker. Deze chef is voor mij zeker 15/20 G&M waard (plus). Andere restaurants krijgen hier waarschijnlijk een ster voor.
Wat me wel tegenhoudt om terug te gaan en deze chef zijn kunsten beter te leren kennen, is de koele en zelfs ongeïnteresseerde bediening door de sommelier. Naast ons zaten tafels (met vooral Franstalige klanten) die de sommelier zijn ding waren door uitgebreid te kunnen vertellen over de wijnen en champagne die geschonken werden. Van het ene glas dat wij genomen hebben, weten we zelf de naam of druif niet. Echt een zonde voor de chef in de keuken dat het niet wat enthousiaster en vriendelijker kan in de zaal.

10 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdag avond naar Escabeche geweest. We namen er de marktmenu van 5 gangen. Het eten was lekker, goed gegaard en verzorgd gepresenteerd. De bediening leek eerder ongeinteresseerd en deed weinig moeite als iets gevraagd werd. Hoewel we in West-Vlaanderen zitten leek het hen een hele opdracht om wat uitleg in het Nederlands te geven. Glazen wijn en water stonden geregeld leeg en er werd nooit gevraagd of we meer wijn of water wilden.
Na de menu had ik nog honger, helaas.

Reizigers die Escabeche bekeken, bekeken ook

Knokke-Heist, West-Vlaanderen
Knokke, Knokke-Heist

Knokke, Knokke-Heist

In Escabeche geweest? Deel je ervaringen!