Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 124
Expedia.comUS$ 124
Hotels.comUS$ 124
TravelocityUS$ 124
Vio.comUS$ 124
Orbitz.comUS$ 124
Beoordeeld op 7 maart 2021

Schoon hotel maar geen gezelligheid. Jammer ook dat ze bij heel warm weer je niet kunnen helpen met een ventilator. Ze waren op toen we er naar vroegen. Had eigenlijk vanuit hunzelf moeten komen met temperaturen boven 30 graden terwijl die al een tijd hoog waren. Het enigste waar ze zich toen druk om maakten waren de recensies dat die goed waren.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 9 augustus 2020

mooie en nette kamer - vlak in het centrum - vriendelijk personeel aan de receptie en in de ontbijtzaal - waren hier vlak na de versoepeling vd corona maatregelen en dus nog beetje onwennig ah ontbijt maar viel al met al heel goed mee

Datum van verblijf: juni 2020
Geertrui Roseeuw, Eigenaar van Hotel Adagio, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2020

Dankjewel voor je mooie feedback! Graag tot een volgende keer.

Team Hotel Adagio

Beoordeeld op 17 juli 2020

Ik boek telkens weer bij hotel Adagio. Het is gewoon perfect op alle vlakken, prima kamer, hygiëne en ontbijt zijn top. Vriendelijkheid en behulpzaamheid zijn een troef. Geen ander hotel voor mij hoor. 10 op 10.

Datum van verblijf: juli 2020
Reistype: Reisde alleen
Geertrui Roseeuw, Eigenaar van Hotel Adagio, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2020

Dankjewel Fabke! We blozen :-) :-)
Graag tot de volgende keer.
Veel groetjes
Joke
Hotel Adagio

Beoordeeld op 3 maart 2020

Mijn echtgenote en ik zelf hebben gisteren in hotel Adagio overnacht. Onze indruk kan best in één zin worden samengevat: bij een volgend bezoek aan Knokke keren we zeker naar dit hotel terug. De ligging is uitstekend (in het centrum en toch zeer rustig gelegen), het onthaal was bijzonder vriendelijk, de slaapkamer en badkamer zijn ruim, mooi, perfect onderhouden en het bed zeer comfortabel. Het ontbijt is zeer verzorgd.

Datum van verblijf: maart 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 27 december 2019 via mobiele applicatie

Enorm vriendelijke bediening. Bij aankomst was onze last-minute geboekte kamer nog niet klaar en kregen onmiddellijk een andere vrije kamer. De dame achter de receptie printte ons onmiddelijk papieren uit voor onze wandeling in ‘t Zwin. Mijn partner werd ziek de laatste nacht en het personeel heeft hier enorm begripvol op gereageerd: er werd ons direct een cola en een pijnstiller aangeboden, ik mocht ontbijt op de kamer meenemen en we konden de kamer na checkout verlaten zodat hij wat kon bekomen. Tijdens alles was het personeel oprecht bezorgd en dacht mee over een goede oplossing. Een heel erg warme en oprechte aanpak, heel fijn!

Datum van verblijf: december 2019
GeertruiRoseeuw, Eigenaar van Hotel Adagio, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2019

Beste familie

Bedankt voor jullie fijne feedback! Altijd leuk om positieve commentaren te mogen ontvangen. Hopelijk hebben jullie, ondanks de ziekte, toch kunnen genieten van jullie verblijf in Knokke.
We verwelkomen jullie graag een volgende keer opnieuw.
Fijn eindejaar en een gelukkig 2020!

Joke
Hotel Adagio