“bijzonder geschikt en aangenaam”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van 't Nophof****

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
Will V
1 beoordeling
“bijzonder geschikt en aangenaam”
Beoordeeld op 25 februari 2018 voor een verblijf in februari 2018

Gelegen tussen Ronse, Oudenaarde en Kluisbergen is 't Nophof een uitstekende uitvalsbasis. Het landschap is er ook prachtig en rustgevend. De accommodatie bevat alles wat er moet zijn.

Leen D
1 beoordeling
“Leuk, karakteristiek pand waar je met vrienden, familie en huisdieren kan genieten”
Beoordeeld op 6 december 2017 voor een verblijf in december 2017

Leuk hoe het karakter van de woning intact bleef. Prachtige kamers op de eerste verdieping, en leuke originele elementen in het hele huis. Erg vriendelijke eigenares ook, en zeer tolerant naar huisdieren toe. Enige minpuntje: hoewel de leefruimte in de oude koeienstal bijzonder charmant is, leent ze zich niet erg tot socializen vanwege de plaatsing van de zeteltjes en is ze niet zo functioneel ingericht (gevaarlijk trapje in het midden van de ruimte).

demarerit ...
Hooglede, België
“rustig Weekend”
Beoordeeld op 23 november 2017 voor een verblijf in november 2017

Wij hebben met ons gezin genoten van een rustig WE in een huis met een plekje voor elk, ook de hond voelde zich op zijn gemak. Voor herhaling vatbaar.

mat335
Torhout, België
“kraaknette locatie !”
Beoordeeld op 17 oktober 2017 voor een verblijf in oktober 2017

We hebben een prachtig weekend beleefd in het Nophof : een kraaknette, gerestaureerde boerderij. Alles deed aan vroeger denken : het exterieur, interieur maar ook het servies, dit met een hedendaagse luxe : vaatwas, frigo, oven, nette inloopdouches ...
In de tuin is er nog een mooi overdekt buitenterras waar je kan genieten van een prachtig zicht.
Een aanrader !

ann n
Antwerp, Belgium
2 beoordelingen
“Prima verblijf .”
Beoordeeld op 10 september 2017 voor een verblijf in september 2017

Mooi gerestaureerde hoeve, authentiek ingericht, goed uitgeruste keuken, mooie buitenruimte, heel ruim.

Ignace W
Gent, België
Niveau 2 bijdrager
3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Genieten in 't kwadraat”
Beoordeeld op 30 juni 2017 voor een verblijf in juni 2017

’t Nophof is ideaal gelegen op een heuvelrug. Je vindt er een fantastisch uitzicht op de heuvels van de Vlaamse Ardennen, zeker bij sterrennacht vanuit het overdekte buitenterras!
We genoten gedurende de hittegolf van juni 2017 van ieder moment. Wie houdt van nostalgie snuift hier de sfeer op van de (groot)ouders, terwijl alle moderne comfort overvloedig aanwezig is. De gastvrouw verdient een dikke pluim. Wij kregen die ook omdat we het proper achterlieten. Normaal toch?

carolined ...
Ruiselede, België
“Charmant”
Beoordeeld op 29 mei 2017 voor een verblijf in mei 2017

Zeer mooie locatie, prachtig uitzicht en mooie wandel- en fietsroutes. Charmante woning, authentiek ingericht en vriendelijke gastvrouw!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren